21 March 2013

Seni Dari Bahan - Bahan Tepi Jalan



Assalamualaikum w.b.t

Seorang artis French yang menggelarkan dirinya sebagai OakOak telah memanfaatkan sampah2 di jalanan menjadi hasil karya seni yang lucu dan sangat kreatif! Aku suka betul karya-karya cmnie. Mencantikkan alam sekitar lah kan. Hahaha. Nie dikira vandalisme tak eyh? Tapi apa-apa pon, nice lah seni dia. Kreativiti tinggi mamat French nie. Jom tengok.


P/S : Gila kreatif betul. Daya Imaginasi yang sangat tinggi.


14 orang comel komen:

Unknown said...

sgt2 cute!

Unknown said...

super kreatif kotttt! :D haha.. pandai je nak ubah apa yg ada kat jalanan tu ^^

Cik Fie said...

wah ! kreatif gila . hahaha :)

Leeza Dayasari said...

waaaa... nice.

Unknown said...

Wauu tak membosankan...ada benda menarik utk dipandang...

Faeytynn Zayn said...

wah org yg lukis ni mng sungguh berbakat

Khaulah Alazwar said...

hebat ! subhanallah ^^

Unknown said...

sangat kreatif :D

Nur Nainis said...

Super duper kreatif dan cantik...hehe..tapi rasanya tetap vandalisme kan.

Solehah Shamsuddin said...

wah ni msti ske melukis ni, sume benda nk diubahnya. dy mmg kreatif :)

kisah Si Dairy said...

creatif betul diorang nie

Mawardi yunus said...

aidailah malaysia pon ada yg macam nie :)

Nadia Johari said...

dah nmnyer kratif..nampk ape pun boleh jadi bentuk..kalo la nad mcm ni..

dzafirahzain said...

comel je org lidi tu~~ ^^, haha.