Last updated!

16 March 2013

Gadis Melukis Menggunakan Gincu di Bibir

Assalamualaikum w.b.t

Kebiasaanya kita akan melukis menggunakan tangan kiri atau kanan. Tetapi kat Amerika ada sorang gadis, Natalie Irish, yang melukis menggunakan gincu di bibir nya... Apa cantik ke dia melukis guna bibir ni?? Jom le tengok nak tau cantik tak cantik...








Lukis guna tangan kan lagi senang...
ni mau bengkak2 mulut nih nak siap kan satu2 lukisan..hehehe

P/S : Macam-macam ada :-)


22 orang comel komen:

Adilah Asari said...

wah..sangat lah kreatif ;)

Cik Fie said...

huish ! cantiknya !! tak penat ke lukis pakai bibir ? haha . :D

AmalinaLee said...

Fuhhh lawa la pulak! Untung betul jd org kreatif ni huhu

Farah Waheda Wahid said...

haihh... creative tapi macam bakal mencederakan diri sendiri jer... safety first...

awak saya jemput kalau sudi... kalau x sudi tak apa...

http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/03/segmen-featured-me-on-bubbly.html

♥ Anis said...

Unik betul ..

3no gr33ny said...

ahhaha..betul2..bengkak mulut seminggu nak siapkan satu lukisan

Ƞurul Ƨyafiqah said...

Fuyoooo. Haha kreatifnya dia, orang guna tangan dia guna bibir -.- hahaha

Siti Farhahnis said...

Ohsemm !

Nurul Farahizzati said...

weirdo but talented..

FatihahRadzi said...

haha . unik gila . boleh try ni .

Nurul Aini said...

Betul..tak sakit ke mulut tu..hehe..tapi memang kreatif dan cantik lukisan dia terutama Mandy Monroe tu.

Sukma Haron said...

kreatif lol...

L@L@milie said...

pakai bibir pun dah cantik gini.. kalau pakai tangan mau lagi superb !

P#eoniX said...

neh kalah bibir angelina jolie...hakhakhak...tapi,series lawa...huhuhuhh!!!

munmun Omar said...

tudiaaaaa...santek betoi
ni nak lukih epal pon setaon baru siap hahhahah

Solehah Shamsuddin said...

hahaha kerja gila. ni konfim bibir dia dh terlampau merah, duk calit gincu

Azhafizah Md Nor said...

lukisan guna tangan tak secantik lukisan guna bibir mungkin? gigih betul dia ni..so kreatif!

Fazi Isma said...

ini benar2 kreatif =)

Mieza Jhaa K said...

Biar benar... dashat ahh..mesti lenguh mulut terjuih..

Nadia Johari said...

menakjubkan..orang kalo dh berbakat sume boleh wat..tapi ekbanyaknnyer luar negara..dalam negara xde lagi ek..

ELeEa said...

kepuasan bg dia kot =)
maybe dia lebih hargai hasilnya =)

Nur Dzafirah said...

mcm mcm -.-