Last updated!

25 March 2013

Jika Telur Direndam Dalam Cuka


Assalamualaikum w.b.t

Cantik tak telur kat atas tue. Tue lah hasilnya bila telur tersebut direndam ke dalam cuka. Haa apa kata kita bereksperimen di rumah. Hanya perlukan segelas cuka dan sibijik telur. AMARAN KERAS. Jangan lakukan pada telur manusia. Itu mustahil sama sekali :-p













P/S : Cantik laa..hihihi.. Boleh buat lampu tidur. hahahaha.


16 orang comel komen:

Vee Lea said...

Wahahaa kalau buat kat telur manusia kena ambik bahagian tu je :S

Nasuha said...

Wow!

Seneorita Baharin said...

wahh nicee..boleh try neh..hehee :P

amirul haqimie said...

nak buat la..kalau x jadi takpe la

Ismah Atikah said...

WAAAAA, LAWA GILAAAA :o

Shakirah Rosli said...

boleh pakai lagi ke buat masak kalau dh camtu? lagi besar :D

wana wazm said...

comelnya!
Pernah tengok 3 episod xpax antara amy , nick dan joe ? xpax ingin anda buat pilihan untuk amy. cepat undi pilihan anda!
http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/03/nick-atau-joe-cepat-undi-pilihan-anda.html

3no gr33ny said...

nk cubalah

hana hadi said...

telur tu bercahaya ka.. try buat eksperimen jap. hehe

Faeytynn Zayn said...

berape lame nak rendam? nak cubalah,hehehe

Solehah Shamsuddin said...

perghh boleh tahan tahap asid cuka ni. smpai hancur kulit telur tu

Nurul Aini said...

Betul ke? nak cuba buat lah..jangan meletup sudah. T__T

MaYa MustWany said...

cantik la..nak try la nanti..hihihi

Dayah Danisha said...

Awesome gila . Try buat tgk , bleh ltak dlm bilik tidur . Tapi bleh makan dak telur tu ????

Nadia Johari said...

boleh dibiarkan lama2 ke..x busuk ke

Nur Dzafirah said...

Nak cuba.. ^^,