05 March 2014

Tempahan Banner Murah



ASSALAMUALAIKUM W.B.T


Tempahan Banner Murah | Apa itu Banner? Okay banner ialah kain rentang yang selalu digunakan oleh sesuatu pihak untuk mengumumkan sesuatu majlis, produk, event atau apa sahaja yang diperlukan untuk diwar-warkan kepada khalayak ramai. Jadi kain rentang atau banner ini digunakan untuk menarik perhatian orang ramai untuk mengetahui sesuatu benda yang dipaparkan di banner tersebut.


Jadi kami di pihak Fizgraphic Enterprise menawarkan perkhidmatan mencetak banner atau kain rentang untuk semua pihak termasuklah peniaga, syarikat atau lain-lain untuk menggunakan khidmat kami dalam percetakkan banner ini. Dan apa yang menarik dalam syarikat kami kami ialah kami menawarkan khidmat merekacipta atau design secara percuma. 

Banner menggunakan size dalam kaki/feet untuk pihak kami design. Standard size adalah 9x4 kaki, 10x4 kaki, 7x3 kaki dan sebagainya. Daripada sekecil-kecl banner dan sebesar-besar banner, kami boleh buat. Insyaallah. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, boleh bincang di facebook --> TEKAN atau email fizgraphic@yahoo.com.my. Whatsapp : 0135971979


CONTOH BANNER CUSTOMER KLIK DI BAWAH

4. Design & Printing Banner #4
5. Design & Printing Banner #5
6. Design & Printing Banner #6
7. Design & Printing Banner #7
8. Design & Printing Banner #8


Order : fizgraphic@yahoo.com.my atau facebook --> TEKAN


1 orang komen:

Wafi Remli said...

Tak leh tekan la bro...ke line gua slow ni?? Entahlah...