Last updated!

19 March 2013

Wanita Ini Akan Mengandung Setiap Kali Lepas Makan

Assalamualaikum w.b.t

Perut Kerri Dowdswell akan membesar seperti dia sedang hamil setiap kali selepas makan. Namun, perut gadis berusia 23 tahun itu akan kembali kepada keadaan normal beberapa jam selepas itu.

"Saya kerap kali ditanya bila akan bersalin dan ia agak tidak menyelesakan apabila berada dalam keadaan seperti ini," katanya yang berasal dari Cannock, Staffordshire. 

Masalah tersebut membuatkan dia terpaksa memakai seluar untuk ibu bersalin setiap kali keluar makan. Setakat ini, doktor-doktor masih bingung kerana mereka masih tidak mengetahui punca kejadian itu.

Kerri menghidap penyakit itu semasa dia mendapat haid buat kali pertama. Menurut gadis itu, perutnya akan membesar dalam tempoh 15 minit semasa dia makan. Namun, katanya, ada ketika perutnya mengambil masa selama beberapa jam selepas waktu makan untuk kelihatan seperti wanita hamil.






P/S : Kenapa jadi camtu ye. Ada jin kot dlm perut. Hihihi.


24 orang comel komen:

P#eoniX said...

uit!!!penyakit camtuh pon hade....agaknya kalau dye kuar ngan boyfriend dye mungkin orang ingat dye dah kawen...huhuhu!!

Mieza Jhaa K said...

Angin byk kot nihh

Emas Putih said...

normal hahahaha

Solehah Shamsuddin said...

ehh nape jadi camtu. ciannya dia

Anonymous said...

nape cmtu..??

Alia Az said...

haha .. ada jin ehh ? suka hati je .. haha .. =D

Shakirah Rosli said...

eh? kesiannya..

Cheida_Mymee said...

pelik

Cheida_Mymee said...

pelikkssss... huhuhuhu

Anonymous said...

sy pon menghadapi bende yg same. perot sy akan mebesar cm owg mengandung lepas mam. kadang2 smpi kene muntahkan blik. sy ingat sy sowg cm 2 tp rupenye ade gak cm sy perotnye ye.

Pezol Stylez said...

byk sgt mkn ni...

syahirah said...

laa .. awat lak ?

Mrs Velentine said...

pelik ada penyakit kot

Mimie Najib said...

aduhai..mcm ni pun ada eh..kuasa tuhan ianya terjadi..mengandung beberapa jam..hehee

Faeytynn Zayn said...

banyak cacing dalam perut kot,hahaha :D

eyka said...

Aammbbooii..Apit tu, main pakai hembus je cakap ada JIN dalam tuu..Hhiihihii...Lepas makan,minumlah ENO...Insyaallah tak kembung macam tu.. HHIIHHIHII... :D

Cik Fie said...

pelik2 ! haha XD

Nurul Ain Atikah said...

:)

deno said...

sangat2 pelik!

Nurul Aini said...

hehehe..pelik2 betul orang zaman sekarang ni..

MawardiYunus said...

aduhai macam2 la

Nadia Johari said...

nasib bukan 24 jam ...asl mse maintain tegak mse perut besr die bongkok sikit..hohoho

Nur Dzafirah said...

maybe sebab makanan dia lambat nak hadam so, dok luar tgh beratur~

Anonymous said...

awk blom kawen? sy suke pmpuan cmtu