Last updated!

22 March 2013

Gambar Sebelum & Selepas Lelaki Yang Tertembak Muka Sendiri



Assalamualaikum w.b.t

Nama lelaki ini Richard Lee Norris, 37, mengalamai kecederaan pada tahun 1997 dalam kemalangan tertembak mukanya sendiri. Sebelum pembedahan richard hanya keluar pada waktu malam sebab malu dgn keadaan mukanya.. Mari kita tengok gambar beliau sebelum dan selepas pembedahan.







P/S : Dah hensem dengan wajah baru.


15 orang comel komen:

SeRi mAnJa said...

ish..seram je nengok..

Nurmujahidah Ismail said...

Hebat

Emas Putih said...

ada no fon dia tak?

Faeytynn Zayn said...

dulu pon hensem,sekarang muke die jd muke org baru

Nurul Ain Atikah said...

mane 1 ni?

Aina Sofea said...

fuish . gitu sekali !

✿ Hasnie Adda ✿ said...

bhaye nye . tapi lebih oke dengan muka baru . jd dia tak malu ble nak berdepan dengan umum .

eyka said...

Wwwwooottt wwwooottt.. Footer baruuu... Hihihhiihi

Solehah Shamsuddin said...

wah terus hensem dy :)

Azhafizah Md Nor said...

camne lah boleh tertembak diri sendiri tu ye..semoga dia dpt teruskan hidup dengan baik dengan wajah baru.

MawardiYunus said...

adeh sakit plak gua rasa huhu

Cik Fie said...

ensem jgk ni . hihi :)

Nurul Aini said...

Ngeri!!.

Nadia Johari said...

alhamdulillah..dengan teknologi sekrng die boleh keluar dengan wajah yang baru

Nur Dzafirah said...

teknologi yang canggih sekarang~