Last updated!

05 March 2013

Demo Rakyat Filipina di Embassy of Malaysia

Assalamualikum w.b.t

Pada jam 7 pagi tadi pasukan keselamatan telah melancarkan serangan di Kampung Tanduo. Syabas ATM. Bawah nie adalah gambar-gambar demo di hadapan Embassy of Malaysia di Filipina kot. Ish. Depa yang mai kacaw kita dulu, nak berdemo bagai plak. Kita berunding secara aman depa xmau. Siap tembak polis kita lagi. Sekarang ATM kami dah mengamuk, hampa nak salahkan kami plak. Kan dah warning. Berminggu-mingu bagi masa untuk keluar tapi tetap berdegil. Ini makan dia.



Petikan kata2 Presiden Aquino kepada Sultan Sulu sebagai berkata: 

"Jika kamu mati disembelih oleh rakyat Malaysia, maka itu masalah kamu, dan jika kamu kamu kembali ke filipina, tentera saya juga akan membunuh kamu seperti ayam. Kamu tiada pilihan"

#kini segalanya sudah terlambat. ATM..SERANGGGG!!!!!


20 orang comel komen:

✿ Hasnie Adda ✿ said...

serangg jer jgn tak serangg ! diaorang yang buat kacau dulu , sekarang terima laa balasan .

Anonymous said...

Padan muke ko filipine..dsar xsdar dri.ko igt mlysia ni lmbut ke nk dgr ckp korg?pdan dgn muke ko biar ko mampus.

Azney Shamsuddin said...

hahaha

tak leh blah betul

"Jika kamu mati disembelih oleh rakyat Malaysia, maka itu masalah kamu, dan jika kamu kamu kembali ke filipina, tentera saya juga akan membunuh kamu seperti ayam. Kamu tiada pilihan"

kihkihkih

Cik Syida said...

haih, no komen.. huhuhuhu...

nur izzati said...

dah suruh menyerahkan diri x nk.. last2 ambik kau.. jgn sesekali cabar malaysia.. :D

Cheida_Mymee said...

kita bakor!!

Lelaki Ini said...

adoyai! kelakar btoi diorg. dah serang kita salahkan kita plak sebab defend.

yana aina said...

tak perlu berlembut dgn mrk lagi ... tahniah pd perwira kita ^^

Farah Waheda Wahid said...

bukan kita ke yang kena buat demo? hu hu hu...

Harith Iskandar said...

rakyat pilipine mmg jenis yg kurang ajar..itu pun Malaysia tak serik2 dok tayang lagi cerita pilipine kat TV Malaysia nih...buat ape?

Nurul Aini said...

Masalah mereka yang tak sedar diri. Perjanjian dengan British mengatakan bahawa Sultan Sulu menyerahkan Borneo Utara bukan menyewakan. Susah betul kalau orang macam tu..eee..geram betul.

permatabiru said...

semoga semuanya akan kembali seperti sediakala..

Faridzuan said...

Kasihan penceroboh. Semoga semuanya dalam keadaan selamat. Kalau rundingan tak menjadi, kekerasanlah cari terakhir mempertahankan kedaulatan negara demi tidak membiarkan banyak lagi pihak keselamatan yang terkorban.

Vee Lea said...

Agi idup agi ngelaban!!!

Nasrul Muhaimin Ariff said...

degil sangat... kan dah kena... :)

Anonymous said...

presiden filipina sendiri pun x support sultan sulu.padan muka dia..

Saadah Baek said...

semoga dah tak ade ape-2 yang berlaku , risau plak kite

Etuza Ezawarna said...

kan mudah ja...kalau dua dua negara tak nak terima di mana nak berteduh di Bumi Allah..

Nurul Farahizzati said...

bangang abadi la filipina!

Solehah Shamsuddin said...

Serang jangan tak serang.