Last updated!

18 March 2013

Wanita Bahagia Ada Lima Suami

Assalamualaikum w.b.t

India – Seorang pengantin perempuan untuk lima pengantin lelaki. Tentu pelikkan? Tambah pelik apabila semua pengantin lelaki adalah adik beradik.

Namun bagi Rajo Verma, 21, ia bukan sesuatu yang pelik malah dia menerima perkara berkenaan dengan tangan terbuka, selaras dengan adat yang diamalkan di tempat tinggalnya. Dia kini menetap di sebuah rumah yang hanya mempunyai sebuah bilik bersama semua suami itu.Rajo akan tidur dengan mereka mengikut giliran.


Dia kini mempunyai seorang anak lelaki berusia18 bulan, namun Rajo sendiri tidak mengetahui siapa bapa kepada anak-anaknya itu.

“Pada mulanya saya merasa sedikit pelik namun ia menjadi kebiasaan. Tidak ada pilih kasih terhadap semua suami saya.

“Kami tidak mempunyai katil, hanya selimut yang diletakkan di atas tilam,’’ katanya.
Jelas Rajo, ibunya sendiri mengahwini tiga beradik, justeru dia tahu dia akan mengalami perkara sama apabila dewasa kelak.

“Saya tahu saya terpaksa menerima mereka semua sebagai suami saya,’’ katanya.
Rajo menyifatkan dirinya bertuah kerana mendapat perhatian yang lebih daripada suami-suami, berbanding kebanyakan isteri yang lain.


Dalam pada itu, Guddu, 21, merupakan suami pertama Rajo berkata, mereka semua menjalin hubungan seks dengan Rajo.
“Saya tidak cemburu. Kami semua adalah satu keluarga yang bahagia.’’ katanya.
Mengikut adat di kampung berkenaan, Rajo perlu menjadikan semua adik beradik berkenaan termasuk Bajju, 32, Sant Ram, 28, Gopal, 26 dan Dinesh, 18, sebagai suami.Dinesh dikahwininya tahun lepas* ketika lelaki itu berusia 18 tahun. Sementara Bajuu pula berkata dia menganggap Rajo sebagai isterinya dan tidur dengan wanita itu sama seperti adik beradiknya yang lain. Rajo katanya, memasak dan mengemas rumah selain menjaga anak mereka manakala dia dan adik beradiknya keluar bekerja di Dehradun yang terletak di utara India.

P/S : Pelik-pelik dunia zaman sekarang.


23 orang comel komen:

Nurfaezah Abdullah said...

*speechless*

Lelaki Ini said...

Peliknya. Tp nk buat mcm mana adat diorg kan.

Cik Fie said...

pelik . haha =.=

Saadah Baek said...

apa-2 sajelah zaman sekarang ni , nasib baik bkan org melayu yang buat mcm ni , kalau tk huruhara jadinya =='

Diari Si Froggie said...

wasalam.. pengsan nak layan 5 lelaki sekali harung.. peh kental betul rajo nie. haha.. cantik jugak rajo nie senyum dia manis ^^

Diyan Hani said...

haha..ok.kepelikan melanda diri ini...haha..cewahhh

Hanna Nabiella said...

untung dpt kawen lima.. perrrr...
-_______- inilah yang dpanggil "pelik tapi benar" hahahaha

p/s : ehemm3..update :)
Good for u..
http://www.farhanabiella.my/2013/03/waktu-yang-betul-cara-mudah-untuk-minum.html

Solehah Shamsuddin said...

ishh sampai 5 org tu. dahsyat betul.

fanyrosli said...

Pffft , aneh-aneh . Tak dak adat lain ka ? 5 orang kot . Agak-agak ah . hehehe =3

Faeytynn Zayn said...

anak die nak panggil ayah atau pak cik? apa dah jadi~

Miss Purple said...

oh, sungguh pelik..speechless...

Wanie Zunidan said...

Tu diaaa ! 5 lelki di kahwini . Lelaki pun kuota 4 ja , kalau tak mampu sorang ja , hehe .

Kisah Si Dairy said...

pelik..sllu lelaki isteri ramai...

Pn.bayu said...

ini lah perkara di zaman jahiliah yang dipanggil adat oleh mereka... yang masih di amalkan..!?? huhuhu..
astghafirullahalazim ...

Cheida_Mymee said...

(@___@) apo kono eea jang??? Lima tu.. Kahwin ngan adik beradik sendiri?? aiyoooo ammmaa

yana aina said...

pengsan !! kerana adat .... ~~

Nasuha said...

Woaw!

hoyahadis said...

ini bukan kerana adat..tapi kerana terlalu jahil..nauzubillah.jangan lah kite tertipu oleh muslihat syaitan..

Nurul Aini said...

Haaaa...ini lagi pelik..ayioooooyoo.

Nadia Johari said...

errr...mcm mana time buat tutttt..adoiiii..masing2 tgk

parker said...

hancurlah ikut giliran..hahaha

Nur Dzafirah said...

mcm ini pon ada? hUHU...

♥WanieyZuki♥ said...

-__-