13 August 2014

Tempahan Kad Perkahwinan Murah



ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Ehem..ehem..dengan segala hormatnya Fizgraphic akan membuka perkhidmatan rekabentuk & percetakan kad majlis perkahwinan. Sebelum ni memang banyak permintaan dari customer di luar sana di seluruh Malaysia yang bertanya tentang servis ini. Tapi al maklum lah, dengan masa yang terhad dan kekurangan kakitangan, kami menangguhkan perkhidmatan ini.

So sekarang kepada bakal-bakal pengantin baru terutamanya anak-anak muda yang bakal menjadi suami isteri, sila lah menempah kad kahwin anda dengan Fizgraphic. Design ala-ala muda sikit. Design tua kita suh orang tua ja kawen. Hihihi. So dengan ini Fizgraphic membuka tempahan kad kahwin dengan pelbagai size. Customer boleh la memilih size yang berkenan di hati. Buat masa sekarang size yang disediakan adalah sebanyak 17 size. Dari kecik hinggalah besar. 

Di bawah ini adalah quatation harga yang telah kami sediakan untuk customer membuat pilihan size dan harga yang mampu milik oleh anda sendiri. Ohh ya, tempahan kad kahwin 1000 keping ke atas akan diberikan bunting perkahwinan 2x6 kaki secara percuma oleh pihak Fizgraphic Enterprise. 

SELAMAT MEMBUAT PILIHAN








0 orang komen: