Last updated!

20 March 2013

Jangan Buang Lighter Lama

Assalamualaikum w.b.t

Kepada lelaki yang menghisap rokok tue, mesti hampa ada lighter kan. Kalau dak camna nak cucuh rokok ye dak. Hihihi. Pasnie kalau gas lighter dah abes, jangan buang, ada gunanya lighter tue taw. Boleh dijadikan seni bina. Hahahaha. Jom tengok gambar-gambar kat bawah.
















P/S : Lighter aku tak sempat abes gas dah hilang. Kalau lepak, confirm lighter hilang. Masuk ke dalam poket member. Aiyooo. Hihihi.


21 orang comel komen:

Shakirah Rosli said...

kreatif !

FADZLINA YAZIL said...

terbaik.. bijak2.. xpernah terfikir pon ..

Phat said...

gila smart ;-)

Cik Fie said...

haha . xsangka pulak boleh buat motosikal mainan guna lighter . kreatif sungguh ! :)

P#eoniX said...

perghhh!!!kreatif abesss...x penah terpikir...emmm...slalu membe terlupa masuk truss dalam poket dorang...kekadang sendiri pon lupe...hakhakhak!!!

Seneorita Baharin said...

dengan lighter pong boleh jadi keja kan..hehe..btw sgt kreatif kan..

nida zin said...

owsemm

Farah Waheda Wahid said...

creativenyer....

Khairun Neiysa said...

Tak bahaya ke ni? xD

deno said...

wow! sangat kreatif! tak terfikir pula boleh buat mcm tu... hihi^^

Kina said...

comel,...kreatifnya,...=)

Nur hanim said...

Smart lah! hahahha creative habis. tak pernah terfikir pun selama ni.

yang baik Ishak said...

tiba2 dengan semangatnya selongkar kotak barang2 lama kot2 ada lagi lighter yang tersesat... huhuhu

Harith Iskandar said...

wahhhhhh best nih....boleh juallll :p

Solehah Shamsuddin said...

ni kalau yg kreatif mmg leh wt la. kalau mcm solehah, bertahun2 xtau leh siap or x.hahaha

Nurul Aini said...

Wahh..bagusnya..menarik.

Anonymous said...

dal lama idea ni. dulu masa aku kecik2 (1988) selalu buat menatang ni... pastu lawan race. ngan member2... tapi tu dulu lama dah tak main

Mieza Jhaa K said...

Waoo kreatif lah..xpeenah terfikir..

MawardiYunus said...

mmg style la.. dulu pnah jugak buat waktu kecik2 dlu huhu

Nadia Johari said...

mcm mana die buat tu..hehe

Nur Dzafirah said...

fuyoo.. kreatif..