Baca Entry Latest Nie Jugak!

23 May 2013

Freebies Muslimah Bertudung Labuh Cantik




Assalamualaikum w.b.t
Tadaaa..aku buat freebies cartoon muslimah lagi. tapi jangan salah paham taw. Aku drawing balik dari nayzak. Macam biasa, cartoon beliau aku sangat kagumi dan aku suka lukis balik dan buatkan dengan pelbagai pilhan warna. Yang mana aku suka modified, aku akan modified. So hampa nak buat header ka, apa ka, amik lah. Aku izinkan. Jangan salah guna ye. Contoh muslimah yang aku idamkan insyaallah. 



27 orang comel komen:

Ukhti NurliyanaZulkifli said...

Subhanllah cantik!
ambik la :)
mmg berbakat!

ain ruslee said...

comei semuanyaa . cntik ..

Normi Nieza said...

cantik..:)

Che Rosliza Che Mat said...

cantik....akak ambik hihihi

nabila biela said...

okay..ciyes comelll..

cik yaya said...

comel2..
sedap mata memangdang..
yaya amik ya apit :)

Budak Kampung said...

tahniah apit! kerjaya dan hasil anda pasti akan dihargai smua org

Mas Diey said...

cantiknya.... :) ambik satu ya...

Farah Waheda Wahid said...

ok... terus terang memang sangat comel dan cantik...

NJihe.am said...

Salam singgah. Doodle kat sini semua cantik. Nak ambil nanti. Studioous.blogspot.com

Shakirah Rosli said...

cantik2 ! nak ye :D

CIK INA said...

comel3x...mcm sy..lalalalala ^_^

Myza Raihan ♥ said...

miza ambil ye

Wanie Zunidan said...

Cantik-ii . Wani ambik ye , hehe

Nur Dzafirah said...

comel~

fardiyah said...

Patutlah macam pernah nampak drawing ni..dah agak dah nayzak pnye ^_^

Cik Fie said...

cantik :)

roslita thalib said...

cantik :) terima kasih sebab share.. ros ambil ye..

Sukma Haron said...

amin......cantik....

♥WanieyZuki♥ said...

cantik.. wani ambek yang tudung putih tu ye.. :)

Noh Kodiang said...

semekom...na tanya sket ngan penuh ikhlas dan jujur serta berhati nurani.

buat freebies ni pkai natang apa...?...macam mana nak jadik terer...sekian...terima kasih didahulukan...

pm kat pesbuk...lagi bagus klau add...

http://www.facebook.com/noh.a.hadi

Halimaton Saadiah said...

assalamualaikum,sy ambil warna pink.

Nurul Anisah said...

Wah comelnya amik & guna tau :)

ifah dafila said...

assalam, comey sangat doodle nih. ifah ambik 1 yerr, syukran :)

NurulS Nazi said...

saya amik satu ye...comel la doodle ni^^

dina twiny said...

Saya download lah satu.,.. Makasi..

intan shafinaz said...

Salam , saya amik satu ye.. tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...