23 May 2013

Freebies Muslimah Bertudung Labuh Cantik




Assalamualaikum w.b.t
Tadaaa..aku buat freebies cartoon muslimah lagi. tapi jangan salah paham taw. Aku drawing balik dari nayzak. Macam biasa, cartoon beliau aku sangat kagumi dan aku suka lukis balik dan buatkan dengan pelbagai pilhan warna. Yang mana aku suka modified, aku akan modified. So hampa nak buat header ka, apa ka, amik lah. Aku izinkan. Jangan salah guna ye. Contoh muslimah yang aku idamkan insyaallah. 



27 orang comel komen:

THE KEHALUSAN KELEMBUTAN said...

Subhanllah cantik!
ambik la :)
mmg berbakat!

Faa Fara said...

comei semuanyaa . cntik ..

Cik Nor said...

cantik..:)

Cikrosecute said...

cantik....akak ambik hihihi

nabila biela said...

okay..ciyes comelll..

Adilah Asari said...

comel2..
sedap mata memangdang..
yaya amik ya apit :)

Unknown said...

tahniah apit! kerjaya dan hasil anda pasti akan dihargai smua org

Unknown said...

cantiknya.... :) ambik satu ya...

Farah Waheda Wahid said...

ok... terus terang memang sangat comel dan cantik...

NJihe.am said...

Salam singgah. Doodle kat sini semua cantik. Nak ambil nanti. Studioous.blogspot.com

Khaulah Alazwar said...

cantik2 ! nak ye :D

Unknown said...

comel3x...mcm sy..lalalalala ^_^

Nur Hamizah said...

miza ambil ye

Syazwani Zunidan said...

Cantik-ii . Wani ambik ye , hehe

dzafirahzain said...

comel~

Diya Hanun said...

Patutlah macam pernah nampak drawing ni..dah agak dah nayzak pnye ^_^

Cik Fie said...

cantik :)

roslita thalib said...

cantik :) terima kasih sebab share.. ros ambil ye..

Sukma said...

amin......cantik....

Wani Mohd Zuki said...

cantik.. wani ambek yang tudung putih tu ye.. :)

Unknown said...

semekom...na tanya sket ngan penuh ikhlas dan jujur serta berhati nurani.

buat freebies ni pkai natang apa...?...macam mana nak jadik terer...sekian...terima kasih didahulukan...

pm kat pesbuk...lagi bagus klau add...

http://www.facebook.com/noh.a.hadi

Cik Hijrah said...

assalamualaikum,sy ambil warna pink.

anshmnf said...

Wah comelnya amik & guna tau :)

Unknown said...

assalam, comey sangat doodle nih. ifah ambik 1 yerr, syukran :)

pikah comel said...

saya amik satu ye...comel la doodle ni^^

Unknown said...

Saya download lah satu.,.. Makasi..

Unknown said...

Salam , saya amik satu ye.. tq