Last updated!

16 May 2013

Hetty Sarlene Masih Dikecam Peminat




Assalamualaikum w.b.t

Pelakon dan penyanyi yang pernah menimbulkan kontroversi dengan gambar seksinya bersama kekasih hati awal Mac lalu, Hetty Sarlene kini dikatakan telah mula berubah kearah penampilan yang lebih sopan dan ayu bertudung.

Artikel Berkaitan :

Jawablah Kamu Di Akhirat Nanti – Hetty Sarlene Respon Kontroversi Gambar
Bagaimana pun, ia masih belum mampu menutup mulut mana-mana pihak yang memerhati. Melalui foto di laman Instagram, masih ada segelintir peminat yang mengecam cara Hetty mengayakan tudung yang disifatkan mirip dengan imej paderi.


Dalam pada itu, peminat turut melahirkan rasa kesal apabila melihat Hetty masih lagi berpelukan bersama teman lelakinya dan perkara tersebut dianggap sebagai satu tindakan yang tidak wajar bagi seorang muslimah bertudung.



P/S : Macam-macam. Nasib baik aku bukan artis.


6 orang comel komen:

Cheida_Mymee said...

Jd famos ni.. Kebaikan sebesar zarah dihebahkan.. Kejhtan sbesar kuman pon disebarkan.. Risiko.. Tak ada mnusia sempurna tp jaga la klaku tu sbgai islam.. Even bkn plic figure pon org ktuk tmbh pblic fgre lg la haha

Nurul Farahizzati said...

tapi, betul la.. dy tak boleh pakai mcm tu.. macam rahib..

Sally Samsaiman said...

kawen terus la baru org diam...kan??

tp pemakaian tu tak kena laa...

Cik Fie said...

ermmm :/

Anonymous said...

Nth2 die da kawen ke...jgn la bersangka buruk kt org..fitnah tue lg bsr dosanye dr membunuh..

Sukma Haron said...

macam-macam kalau dah jadi artis nie...