Baca Entry Latest Nie Jugak!

29 May 2013

Video Zip Seluar Sakinah Pulak – Lagi Lagi Sakinah




Assalamualaikum w.b.t

Nama Sharifah Sakinah memang tidak perlu diperkenalkan lagi selepas kontroversi video separa lucahnya menjadi hangat di kalangan peminat hiburan tanah air.

Kali ini dia tampil dengan video Keek terbarunya, di mana memperlihatkan zip seluar Sakinah terbuka sambil dia mengomel mengenai tabiat sesetengah manusia yang suka memperbesar-besarkan isu yang dianggap remeh.

Berkemungkinan besar Sakinah merujuk kepada kontroversi video-videonya sebelum ini. Apa-apa pun mari kita ucapkan selamat hari lahir buat pelakon cantik ini kerana Sakinah genap berusia 24 tahun hari ini.



Sejajar denga pertambahan usianya itu, diharapkan adik kepada dramatis Sharifah Shahirah dan Sharifah Norhaslinda ini tidak lagi memuat naik video yang boleh menjejaskan reputasi dan imejnya sebagai seorang yang dikenali ramai.

Ye, kami tahu awak memang gila-gila tetapi cubalah berpada-pada dalam berkongsi video kepada para peminat kerana tidak semua orang yang menyukai apa yang kita buat dan lakukan.

P/S : Lupa makan ubat ke apa minah nie. sumber


12 orang comel komen:

Sukma Haron said...

macam-macam ler dia nie....

NurShabrina said...

semalam ada tengok video ni dekat facebook.. dia tu dah tak waras lagi ke apa..

baby comel said...

putus fius ke apa dia tu???

Fiqa Nsz said...

Sewel la minah ni..

Rozuan Ismail said...

minah ni nak kena rogol beramai2 baru nak bertaubat kot

SyahiRah ILyana said...

gila minah nie..
nk cepat femes lettew..haha

Anak pak cik Azhar :) said...

haha..lupa mkn ubat pon boleh ;D

Danee said...

gila-2 xkena tempat tak boleh jugak .

Normi Nieza said...

publisiti murahan...

MaYa MustWany said...

(-_-) makin menjadi2 ///

Cik Fie said...

macam2 la dia =.=

Nadia Johari said...

Allah..dh tau bnde tu terbuka xyh la upload

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...