Last updated!

18 May 2013

Wajah Wanita Jepun Ini Di Penuhi Lipas



Assalamualaikum w.b.t

Banyak yang menilai bahawa lipas itu menjijikkan.  Bahkan ada orang yang hanya mendengar kata 'lipas' sahaja sudah muntah-muntah. Sebenarnya kenapa lipas dianggap menjijikkan? Padahal kecoa juga termasuk serangga seperti kupu-kupu yang disukai banyak orang. Saya pun tidak tahu, apakah kerana bentuknya atau tempat tinggalnya, atau yang lain?Nah, apabila banyak orang yang menganggap lipas adalah serangga yang menjijikkan dan tidak mahu mendekatinya, maka berbeza dengan wanita yang pertama ini.

Ia bahkan menyayangi lipas layaknya binatang peliharaannya. Unik kan?Shoko nagawa yang dikenali juga sebagai Shokotan adalah seorang wanita dari negara maju, Jepun. Ia muncul di salah satu saluran tempatan dengan menunjukkan kelebihan yang tidak biasa. Ia mengejutkan para penggemarnya dengan kepala yang ditutupi oleh lipas.










P/S : credit gambar kat tabekpuang.blogspot.com


13 orang comel komen:

mama3heroo said...

Eii..gelinya..

Budak Kampung said...

suh budak pompuang ni amik lepas kat umah BK yang byk dlm tndas ni. KKM xnk bertnggjwb dah ni

Cik Kay Jue said...

huhuhu... geli... ei...
dia jadikan peliharaan?

Nao Mei said...

memang sah cik akak geli dengan lipas.,...tengok je gambar...eee,,,,

dia nie dengan selambanya bela lipas...

Sherlyanna angiela Martin said...

Lipas? Tidak suka sebab isi perut lipas ni ada cacing.. Bahaya

Nabilaa Izzati ✔ said...

Geli lah tengok ..
boleh pulak di jadikan haiwan peliharaan .. Lain daripada lain .. unik sangat

Cik Fie said...

eiii . menakutkan . HAHAHA :)

anis Sk said...

SK nampak lipas pun dah lari pecut ni lagi letak lipas kat muka. Boleh koma dn trauma lagi . huhu

Cik Anis said...

eeeeeiiiiii geli ar..

Sukma Haron said...

geli ler...

Shakirah Rosli said...

eii gelinya terus beremang..lipas kot x gigit ke err

Normi Nieza said...

eii..gelinya..huhu

MaYa MustWany said...

eee terasa merayap ni..eeee