Last updated!

15 May 2013

Menakutkan. Cara Buang Tatoo.



Assalamualaikum w.b.t

Nie cara nak buang tatoo di kulit badan ..Orang islam jangan sesekali nak try buat tatoo ..Solat tak sah dan automatik berdosa. Ini hanyalah tatapan semata-mata. Euwwwww...





This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x579.






P/S : Siat kulit tu terus. Huh.


15 orang comel komen:

Haruno Hana 하나 said...

sakitnya.. tapi ada terbaca teknik buang tatu guna laser.. tapi sure sakit gak

Soda N Ice Tea said...

buat tatu tu pon da sakit.. ni klau tukar fkiran buang plak adeh sakit skali lg.. pngajaran dai toksah buat ler.. huhuhu

S.K.A said...

wowww..brutal betol diorang..siat kulit terus..cnfirm than skit bermggu2, teknik laser kn ada..pgjaran jgk ni..pndai bt pndailah tnggung..

Nao Mei said...

memang cam nie lah caranya...kena siat kulit tu...huhu...ngeri tengok :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

tu la gtal lg bt..hoho

Farra Atiqah said...

Buat pkai pen je laa kalau nk sgt,huhuh

Aliff Haikal said...

memang kena siat kulit tu then akan tampal dgn sedikit kulit dari punggung . serious takut ! :O

tapi kalau seseorang yg muslim ada tatu, kalau dia rasa dgn buat ni boleh memudaratkan kesihatan dia, atau boleh membuat kecacatan kekal pada diri dia, boleh je takyah buang cuma kena taubat nasuha dan insaf serta berdoa agar Allah terima taubat dan ibadat dia. Wallahualam :)

Berita Kaki said...

perghhh ...gila babeng ini kerja...buat punya laa sakit, nak menahan siat kulit lagi laa seksa ... eeee...takut gua beb

Sukma Haron said...

menakutkan jer........

Normi Nieza said...

ei...tu lah saper suruh buat tatu..huhu

Amoi Farah said...

Uisshhhh sakit giler tu.....

Shakirah Rosli said...

erkk siat kulit. ngeri2

Cik Fie said...

mesti sakit tuuu !!

Siti Farhahnis said...

lain kali x yah buat klu x nak kulit kna siat.

Siti Farhahnis said...

lain kali x yah buat tattoo kalau x nak kulit kena siat.