Last updated!

07 May 2013

Bangga Bila Menang Dalam Penipuan Dan Kegelapan?



Assalamualaikum w.b.t







Keputusan rasmi berubah black out..

TNB pon taktaw ada blackout..AIKKK!!






P/S : Ingat lah wahai warga SPR, jika kamu menipu, kamu dan kelurga kamu telah makan jasad dan jiwa saudara kamu sendiri ! Sesungguhnya darah daging kamu telah jadi najis.


30 orang comel komen:

ieta said...

tak terkata apa dah, banyak sangat dr mlm td smpi pg ni sy nampak perkara yg sm blogger dan rakan di fb suarakan

ieta said...

Baru tengok Video ke 2, darah menyirap sungguh! sy backlink entri ni dlm entri terbaru sy

Farisya Anastasyia said...

sokong!!!!!!!!!!!!!!
takbir!!!

Cheida_Mymee said...

aku tengah panas rakyat melayu penang yang bengong mainkan isu perkauman.. x sedar diri png ni sapa bg kat cina kalau bukan bn sendiri.. igt sblom lim guang eng tu melayu ka menteri besar dia? ada mohd kot kohsukun tu.. bengon x dak dah..
frust baling dpt kt be end.. aku nk tuntut janji sms dia hantar nk buat hospital pakar la, uitm la..

Shakirah Rosli said...

Astaghfirullah cempak dri helikopter ? tak selmt hidup org yg hidup org yg menipu ni Astaghfirullah

Normi Nieza said...

hurmm...

Shazrizal Shahmy said...

Kalau betul lah SPR macam ni...memang besar dosa dia.. SPR="SISTEM PALING RASUAH"

Sukma Haron said...

ALLAHUAKBAR......

iAmCekbolat said...

kenapa mcm ni ? kenapa teruk sangat ? ya Allah sakitnya hati tengok . apa depa . ini POLITIKSHIT !

Mia Liana said...

datang sini.. tumpang tengok.... speechles..

Cik Puan Fadli said...

sedey sgt dgn nasib rakyat kedah...x selamat laa idop depa nnt...menang tektik kotoq!!!!...

D i n said...

di dunia boleh lepas . di akhirat kantaoi se kantoi kantoinya

Norma NML said...
This comment has been removed by the author.
Nurul Nawal Syawalia said...

Ya ALLAH, apalah nak jadi dengan pemimpin-2 negaraku ini...moga-2 mereka ni b'taubat

D'ya D'ana said...

perghhh,,ni yang menyirap ni,, tak boleh jadi ni,, pru14 nnt tengok lah,, kita pakat rkam semua tpu helah dia,pastu wat demonstrasi

syafiqah alyaa said...

sy suke jd silent reader blog awk.p xkomen..ni tergerak nk komen.. mmg best info blog awk.. tgk hukum nipu gune hantu..haha.
https://www.facebook.com/photo.php?v=653019634714484&set=vb.371766729506444&type=2&theater

Nao Mei said...

Datang tumpang tengok dan baca je..hihi

Bee Haa said...

its hard to be clean in politics.. zaman sekarang ni,maacam2

♥WanieyZuki♥ said...

bn is not a better nation but a bangla nation... itulah yang sebaiknya... #frust kedah dapat dekat anak mahathir bukan pas... T_T

Haruno Hana 하나 said...

sedih bila seorang kawan yg tinggal di Kedah post mcm di kat wall FB Hana,

" Untungla Kelantan. Alhamdulillah :')"

kesian sangat.. apa2 pun dengar Sultan Terengganu dan Perak tak perkenan MB baru.. tengah runding untuk kira balik.. insya-Allah.. doa2kan

siti zawiah said...

astagfirullahhalazim...sedih tengok.pulun nak menang sampai ambik cara macam ni

Isya said...

dah bosan dah dengar pasal politik kotor macam ni.
tapi takpe. sejauh mane pun yg diorang buat, Allah masih ADA.

btw, bersyukur sgt2.. at least Kelantan masih Kekal.. hehe.

حاني رملي said...

Tak mampu nak kata apa lagi bnyak sgt bukti.. sedih kedah dapat kat BN ..:'( moga pru14 hati mak abah saya akan terbuka untuk undi pas.. kesian org2 tua kampung sy yg bnyak sokong BN disebabkan berita2 tipu di tibi yg menampakkan kemuliaan BN

Azri Azman said...

raja kita.. selamat.... sejahtera

Arikal Razali said...

Sokong. Terlalu banyak bukti. salah depa memang takpayah nak ambil torclight dan suluh, memang dah terbukti. still tertanya lagi, kenapa lah ada lagi yg masih buta. hm

Fizi Zaidi said...

oarng2 macai hidup berlandaskan wang..pui3..

Farra Atiqah said...

suara rakyat tidak didengar !!!!!!!!!!!

eyka said...

Kat johor sepatutnya PKR menang,bukan BN,tapi,diaorang tipu,sebab tu BN boleh menang kat Johor..Tak apa,hari ni dia boleh tipu,esok2 ALLAH akan turunkan bala ke atas mereka semuaa.. ALLAHUAKHBAR!

Cik Fie said...

ermmm

Anonymous said...

video tu besi, mana leh jd bukti. smua ni lakonan ja.... karot belaka, karot komedia....