27 May 2013

Mak Kejam! Cuba Lemaskan Bayi..



Assalamualaikum w.b.t

Huh video yang bakal anda saksikan ini merupakan video yang sangat kejam. Bayi kot. Huh mak dia ka apa nie. Apa ke bangang sangat duk buat camtu. Kesian aku tengok bayi tu. Tercungap-cungap mintak udara. Huhu. Aku yang tengok pon sesak nafas dah. 


P/S : Dapat kat aku mak dia nie..memang aku bagi kuasa api naruto.


9 orang comel komen:

Unknown said...

eeee... xmo tgk seram... huhu, takut nak continue.. per la punya mak...

Cik Fie said...

isyh3 ! dah gila ke dia tu ?! =.=

Unknown said...

tak play , nati nanges. huhu

MisEyz BLurz said...

Astaghfirullah hal'azim...kejamnyaa...kecil lagi budak tu..apalaaa...

zazanizam said...

subhanallah..

Khaulah Alazwar said...

Astaghfirullah ><

Sukma said...

tak sanggup nak tengok ler....

dEdEQ dE wIshEs said...

SUBHANALLAH .. GILER . XDE AKAI

Nadia Johari said...

tak sanggup nak tengok