Last updated!

14 May 2013

Freebies Doodle Hari Guru | Cikgu Perempuan




Assalamualaikum w.b.t

Disebabkan Hari Guru 16 Mei 2013 dah nak dekat, so aku buat doodle sempena Hari Guru untuk follower2 aku. Banyak yang inbox aku nak tempah doodle hari guru untuk dihadiahkan kepada cikgu. Tak payah, simpan duit. Bazir, amik doodle nie. Free. Aku jumpa gambar nie di google dan modified balik. Boleh la kaum-kaum ibu amik doodle ni dan buat kad atau something untuk kasi anak supaya dapat diahadiahkan kepada cikgu mereka di sekolah. Tanpa guru, siapalah kita sekarang nie. 


Nantikan doodle cikgu lelaki dan juga ustaz. Aku akan lukis malam nie jugak dan publish besok sebelum 16 Mei 2013. So sempat lah kot nak buat apa2 untuk cikgu. :-)


36 orang comel komen:

Anis Zainudin said...

omeyy nye..apit, anis mntk yg wrne purple tu tau :)

Nao Mei said...

Adik apit..cik akak nak ambik semua tu boelh tak..hihi...tapi purple tu cik akak nak betol nie...komen balik ye apit...serius cik akak mintak ini..nak ambik sekarang takut dah izinkan...huhu :)

Fakhruru said...

yg ckgu laki jgn lpa yek.. nti nk curi stu! hik3!! =P

Fakhruru said...

curi dgn kbnaran yek ^^

Che Rosliza Che Mat said...

comelnya...

nur wanda Shuhada said...

saya abik satu:)

Emas Putih said...

nak pink

Busyra Bt Takiyudin said...

comel sangat. nak bagi ni dekat akak sy la. dia cikgu. hehe. tq apit.

Syazwani Afandi said...

Nak semua. :-D comel.

AiSyA LiEzA said...

comelll :DD nak pink!! hek4

Cheida_Mymee said...

cantik semua

Shakirah Rosli said...

comelnya2 ;D

Imani Iwani said...

nak tunggu cikgu lelaki nk bagi somi..semua cantik ;)

~N!k nURfAt!hAH hARun~ said...

nick ambik gak satu..

Kuazue Mohd said...

hahaha...baru muncul awak...leh simpan utk next year nyer lah ya....tq ya

Normi Nieza said...

cantik...

YnaRazali said...

nak yg biru!tq ye.

Rosmiza Ali said...

Hai Fiz! Culik seketul cikgu pinky2 tu ye.. Wat adiah untuk cousin sempena hari guru sok! ^__^

Btw, thanks sudi bagi freebies doodle2 cumil ni! ^^,

MaiSarah Mustafa said...

salam..nak culik doodle ni satu ye..^__^

Diana said...

Comey2...
Ambil 1 yea.... :)

MaiSarah Mustafa said...

nak culik satu lagi ni yee..

T-shirt Mudah Terengganu said...

Salam..cute..nak ambil boleh?

Ukhti NurliyanaZulkifli said...

comel jgk!..
saya ada buat doodle mcm apit buat untuk hari guru taun lepas tapi guna excel .. x comel~

Solehah Shamsuddin said...

Sy ambik yg wrne pink ye... :)

Sukma Haron said...

so sweet....

Wanie Zunidan said...

comell-ii . Minta izin ambik semua ye :D

Amer Amirah said...

take one <3

Cik Fie said...

cantik :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

aduhai... curahkanlah bakat kamu kpd ku sikit. haaaaaa

Anonymous said...

admin..sy copy gmbar ye..nk buat props

Madhu78 said...

comei cikgu cikgi semua, nak request..bleh tak doodle cikgu perempuan bkn islam (yg tak pakai tudung)... sorry tanye jer.

Atie putri said...

sy tumpang amek doodle2 ni.hehe...nak wt sampul raya kt cikgu2.. sy letak link web awk kt sampul tu..

tq buat freebies ni sume..hehe

ili ghani said...

sy tumpang amik yg nk juge ye. trma ksh daun keladi sudi share. btw cntek sgt doodle nie. ☺☺

Nur Hazwani said...

salam , minta copy doodle ni tau .. comel sangat ... teima kasih .. keep going !

Irdina Sorfina said...

2015 x de ke

Anonymous said...

salam ambil yer satu..huhu thanks