Iklan Terbaik Bulan Ini!

Baca Entry Latest Nie Jugak!

02 May 2013

Fouziah Dedah Status Cinta Dan Foto Bersama Kekasih




Wow! Selepas gosip demi gosip, spekulasi demi spekulasi, akhirnya pelakon berusia 31 tahun ini mendedahkan statusnya serta wajah kekasih yang selama ini disorok.

Boleh dikatakan sebagai artis yang kekal awet muda dan kelihatan lebih muda dari usia sebenar, Fouziah Ghous menerusi sebuah majalah hiburan tempatan menjelaskan dia kini sedang menjalin hubungan cinta bersama seorang lelaki yang juga merupakan rakan kongsi perniagaannya.

“Kami hanya kenal sebagai kawan yang mana mahu berbincang untuk menjalankan perniagaan sarang burung. Tanpa disedar, bisnes yang kami jalankan bersama membawa hubungan kemi ke satu tahap yang lain pula.”


Fouziah dalam laporan yang sama turut mendedahkan bahawa dia dan kekasihnya akan membawa hubungan mereka ke jinjang pelamin dan hanya menunggu masa yang sesuai untuk menamatkan status solo masing-masing.

“InsyaAllah, jika tidak ada aral melintang saya akan berkahwin tahun ini juga. Semuanya sudah dalam perancangan, tinggal masa sahaja.

“Sama ada akan bertunang atau terus nikah, itu semua masih lagi dalam perbincangan antara kedua belah pihak.”


P/S : Selepas sorang2 artis yang aku terlepas. Takpa la, aku redha. Huhu. Walaupun aku hensem lagi. Kah3. Perasan sat.


11 orang comel komen:

Normi Nieza said...

encem pakwe dia..:)

Farah Waheda Wahid said...

nampak padan antara satu sama lain...moga2 berkekalan...

Nao Mei said...

hahaha...padan muka ko dik..hahah...tu lah lewat sangat melamar..karang kan kena tinggal.melepas lah lagi...hihi...

memang padan..sama cantik..sama hensem..hahaha

Bahrain Ramlan said...

Not bad..ingat, jaga batas.

Nur Dzafirah said...

31 tahun... Ooo...

Sukma Haron said...

terlepas sudah ko Apit...

baby comel said...

xpe, aku ada apit jgn risau. kahkahkah.. bagai pinang belah tp tak terbelah dua. sebab nampak secocok :)

deno said...

alamak.. terlepas apit....hehe

Cik Fie said...

dah terlepas . hahaha :P

Shakirah Rosli said...

moga kekal lah dyorg ni sampai syurga. insyaAllah.

MaYa MustWany said...

okla tuh sama padan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...