Baca Entry Latest Nie Jugak!

22 May 2013

Cara Mengenali Mood/Ekspressi Wanita




P/S : Betol ka blogger-blogger perempuan? Hihi


13 orang comel komen:

yang baik Ishak said...

riak wajah boleh ditiru dan ditipu
tetapi riak dalam hati siapa yang tahu

Normi Nieza said...

ada yang btl ada yg tak..:)

yang baik Ishak said...

riak wajah boleh ditiru dan ditipu
riak dalam hati siapa yang tahu

Syan_Neesa said...

hahaha lawak! mungkin ada betul nya, orang yg melihat sahaja boleh tahu =p

ada masa nnt, ble lah join segmen #1 saya,

http://syanpunyabelog.blogspot.com/2013/05/segmen-1-by-syanpunyabelog-saya-nak.html

eimah siti said...

perempuan ja ka ada ekspresi muka cam ni??huhu

Rosmiza Ali said...

Dah macam pakar elaborate riak wajah dah ni.. Hehhe.. Ate, kalau lelaki pulak cemane?

nadia said...

yg humble tu betul la. sy selalu mcm tu *poyo*

Farah Waheda Wahid said...

kadang2 apa yang terlihat di luar x sama dengan apa yang ada dalam hati...

AinNawwar said...

ada yang betul, ada yang lain. hehe

Shakirah Rosli said...

haha kelakar pulak tengok muka2 dyorg ni..

Sukma Haron said...

kusut jer aku tengok wajah-wajah tu...
mimik muka mengambarkan riak wajah pada setiap orang...

Cik Fie said...

haha . betul :)

Soda N Ice Tea said...

btul gak seposen due.. hehe.. tp leh cover kott

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...