29 December 2012

Gempar! Cuba Tengok Dekat-Dekat..

Assalamualaikum w.b.t


Cuba lihat betul-betul. Apa yang hampa duk tengok nie memang sekali imbas, 2 kali imbas, 3 kali imbas mungkin hampa nampak macam kayu biasa kan? Takpa-takpa aku nak zoom nie bagi dekat2. 

TENGOK BETUL-BETUL!!











FOKUS!!!!











JANGAN KELIP MATA!











HAA SIKIT LAGI..SABAR-SABAR...












MAKIN DEKAT DAH..MAKIN SUSPEN NIE...












EH APA BENDA NIH!













DEKAT SIKIT LAGI!












ARGHHH...TAKOTNYAAA!!!!









OOOO..SESUMPAH RUPANYA...

Hahahahahahahahahahahahahahaha.!!!!!!!!!!!


26 orang comel komen:

AienSyahierah said...

hahaha..awal-awal dh nmpk sesumpah tuh. :D

kak tie said...

hihihi...x perasan

Uwais Al-Qarni said...

buat saspens je .. eyyai

Anonymous said...

baru perasan... hahaha

Unknown said...

-_________________- ingatkan apa lah tadi haha

Anonymous said...

ohh.. rupanyaa., hehe

PemilikCahaya said...

comelnyer sesumpahtu leh jd cm kayu pulak die..apit, gigi sesumpah mmg kt luar ek??

Natasha said...

mmg terkejut sbb tengok dekat2.. haha.. =P

mira aziz said...

tekono den --"

cci said...

kelebihan yang allah swt ciptakan tuk sesumpah tu... ^_^

Unknown said...

haha dah agak dah mesti sesumpah punye

faa_razak said...

haha . tak perasan pulak sesumpah tu

Anonymous said...

Hebatnya ciptaan tuhan :D

Emas Putih said...

ingat kan biawak

faqihahhusni said...

eee.. menggelikan. eee. hahaha. btw, thank you for the doodle! datang tepat pada waktunya untuk tukar header! ^^

Eurika Afiqa said...

laa.. sesumpah ke.. baru perasan.. huhu.. hebat ciptaan Allah S.W.T kn.. (n_^)

Azza Afdzal said...

itulah kekuasaan Allah SWT

Student Kecik said...

HAHA ambooi gelak besar dapat kenakan orang :)

Unknown said...

pic mula2 tu perasan sebab nampak mata dia.......

3no gr33ny said...

haha..dah nampka dah =)

cik lisa said...

aihhh ! Haha ingkatkan ular , makaii tengok lama-lama geli pula

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

oke pengsan =.=

admin said...

la, ingatkan ***** tadi. :X

Kekzamanis said...

Haiyak! Pingsan! Nasib takde sakit jantung.. Geli spesies2 reptilia nih.. Huhu~~

hnahdy said...

cuba bayangkan. sedang kita jungle treking. kena paut kat batang2 pokok, tiba2 terpaut batang pokok sesumppah tu.. menjerit kot..

Anonymous said...

fuhh subhanaAllah ciptaan Allah swt hebat kan..

bahaya gak..coz mas kalau jalan ke hutan/daki bukit,suka pegang2 pokok..sekali terpegang..errrggggg