Last updated!

29 December 2012

Gempar! Cuba Tengok Dekat-Dekat..

Assalamualaikum w.b.t


Cuba lihat betul-betul. Apa yang hampa duk tengok nie memang sekali imbas, 2 kali imbas, 3 kali imbas mungkin hampa nampak macam kayu biasa kan? Takpa-takpa aku nak zoom nie bagi dekat2. 

TENGOK BETUL-BETUL!!











FOKUS!!!!











JANGAN KELIP MATA!











HAA SIKIT LAGI..SABAR-SABAR...












MAKIN DEKAT DAH..MAKIN SUSPEN NIE...












EH APA BENDA NIH!













DEKAT SIKIT LAGI!












ARGHHH...TAKOTNYAAA!!!!









OOOO..SESUMPAH RUPANYA...

Hahahahahahahahahahahahahahaha.!!!!!!!!!!!


26 orang comel komen:

AienSyahierahDotDot said...

hahaha..awal-awal dh nmpk sesumpah tuh. :D

Hayati Harun said...

hihihi...x perasan

syahirah said...

buat saspens je .. eyyai

deqjamucuxx said...

baru perasan... hahaha

Nur hanim said...

-_________________- ingatkan apa lah tadi haha

melissa lissalalissa said...

ohh.. rupanyaa., hehe

eszyamin said...

comelnyer sesumpahtu leh jd cm kayu pulak die..apit, gigi sesumpah mmg kt luar ek??

Natasha said...

mmg terkejut sbb tengok dekat2.. haha.. =P

Mrs.MieRaLiciouSs said...

tekono den --"

cci said...

kelebihan yang allah swt ciptakan tuk sesumpah tu... ^_^

Misz Fazie said...

haha dah agak dah mesti sesumpah punye

faa_razak said...

haha . tak perasan pulak sesumpah tu

Aqilah Wahid said...

Hebatnya ciptaan tuhan :D

Emas Putih said...

ingat kan biawak

Faqihah Husni said...

eee.. menggelikan. eee. hahaha. btw, thank you for the doodle! datang tepat pada waktunya untuk tukar header! ^^

Eurika Afiqa said...

laa.. sesumpah ke.. baru perasan.. huhu.. hebat ciptaan Allah S.W.T kn.. (n_^)

Azza Afdzal said...

itulah kekuasaan Allah SWT

♥ Anis said...

HAHA ambooi gelak besar dapat kenakan orang :)

Remy hazza said...

pic mula2 tu perasan sebab nampak mata dia.......

3no gr33ny said...

haha..dah nampka dah =)

sa mic said...

aihhh ! Haha ingkatkan ular , makaii tengok lama-lama geli pula

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

oke pengsan =.=

Nurul Ain Atikah said...

la, ingatkan ***** tadi. :X

Misz Mieza said...

Haiyak! Pingsan! Nasib takde sakit jantung.. Geli spesies2 reptilia nih.. Huhu~~

hnahdy said...

cuba bayangkan. sedang kita jungle treking. kena paut kat batang2 pokok, tiba2 terpaut batang pokok sesumppah tu.. menjerit kot..

MaYa MustWany said...

fuhh subhanaAllah ciptaan Allah swt hebat kan..

bahaya gak..coz mas kalau jalan ke hutan/daki bukit,suka pegang2 pokok..sekali terpegang..errrggggg