Last updated!

14 December 2012

Gay Mintak Restu? Restu Hotak Hang!

Nauzubillah min zalik... Awasi Anak-anak anda , Abang , Kakak , Adik , Saudara , Kawan-kawan untuk tidak terlibat dalam masalah ini. Naik meremang bulu roma aku baca komen-komen nie. Ish apa la nak jadi ngan budak-budak melayu kita skang nie. Dah jauh dari landasan agama Islam. Depa taktaw ka pasal kaum Luth dulu. Hayatilah peringatan Allah di dalam Al-Quran:
“Maka Kami jadikan bahagian atas kota itu terbalik ke bawah dan Kami hujani mereka dengan batu daripada tanah yang keras.”
Rasulullah juga pernah bersabda:
Allah melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth, (baginda mengulanginya sebanyak tiga kali)” (HR Nasa'i dalam As-Sunan Al-Kubra IV/322 No. 7337)
Hadits riwayat Ibn Abbas : “Siapa saja yang engkau dapatkan mengerjakan perbuatan homoseksual maka bunuhlah kedua pelakunya”. (ditakhrij oleh Abu Dawud 4/158 , Ibn Majah 2/856 , At Turmuzi 4/57 dan Darru Quthni 3/124)
Kembalilah ke jalan yang benar wahai pelaku homoseks. Bertaubatlah sebelum pintu taubat untukmu ditutup. Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun. Kembalilah kepada agama Islam. Apa yang hampa buat nie dah sesat. Ini semua bukan lumrah manusia. Allah S.W.T dah buat setiap antara kita ada pasangan masing-masing iaitu lelaki dan perempuan. Bukannya hubungan sesama sendiri. Bertaubatlah!
“Maha suci Allah yang menjadikan kejadian semua berpasangan dari sesuatu yang tumbuh di bumi, dari mereka (manusia) dan dari sesuatu yang mereka tiada mengetahui.” (Yaasin: 36)
Firman Allah S.W.T :
“Mengapa kamu mendatangi jenis lelaki di antara manusia, dan kamu tinggalkan isteri-isteri yang dijadikan oleh Tuhanmu untukmu, bahkan kamu adalah orang-orang yang melampaui batas”.
(Asy Syuraa ayat 165-166)
Daripada Abu Hurairah RA, bersabda Nabi SAW...“Empat golongan yang berada dalam murka Allah pada pagi dan petang, iaitu golongan lelaki yang menyerupai perempuan (pondan), perempuan yang menyerupai lelaki (tomboy), penzina dengan binatang dan golongan yang melakukan liwat (homoseksual)”
Daripada hadis dan firman di atas jelaslah bahawa Allah melaknat golongan Gay & Pondan..Semoga Allah menjauhkan kita daripada golongan2 yang di laknat.Nauzubillah. Tapi apa yang gay-gay nie paham sebaliknya pulak. Aku pon tak reti la ngan puak nie. Apa yang best ntah. Ayoyo. Geli geliman sungguh.

Gambar ini tidak menyebarkan aib dan menjadi pengajaran semua pihak . Pihak kami telah bertanya beberapa orang alim dan membenarkan gambar seperti ini di sebarkan 1 dunia. Sampai bila nk biarkan terus perkara ini terjadi. Azab Allah di dunia jika tidak menegur boleh terkena sesiapa sahaja walaupun mereka seorang yang Alim ! Tanpa segan dan silu kami menyebarkan respon golongan yang marah kami post mengenai artikel terhadap " GAY ".
Hadits riwayat Ibn Abbas : “Siapa saja yang engkau dapatkan mengerjakan perbuatan homoseksual maka bunuhlah kedua pelakunya”. 
(ditakhrij oleh Abu Dawud 4/158 , Ibn Majah 2/856 , At Turmuzi 4/57 dan Darru Quthni 3/124) 
Kembalilah ke jalan yang benar wahai pelaku homoseks. Bertaubatlah sebelum pintu taubat untukmu ditutup. Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun.
“Maha suci Allah yang menjadikan kejadian semua berpasangan dari sesuatu yang tumbuh di bumi, dari mereka (manusia) dan dari sesuatu yang mereka tiada mengetahui.”
(Yaasin: 36)
P/S : Kepada mereka yang terlibat dalam Cinta Songsang ini , semoga berubah ke jalan Allah S.W.T. Sekian Terima Kasih. 

44 orang comel komen:

Azhafizah Md Nor said...

moga mereka insaf sebelum terlambat.

★ Nurul Nadhirah Norsalim ★ said...

Ish2, awat jadi lagu tue. :(

Emas Putih said...

hoho panas

D i n said...

rosak betul budak2 ni siap cakap kaum terpilih pulak tu sesat btol =-= moga diberi hidayah

Kelana Cinta said...

Errr...Geli aku baca satu2 komen ni.Nasib baik namanya di blurkan...Kalau tak,lagi lah geli... Afe ferangai la budak2 ni.Bangang apa tah buat hukum hakam sendiri.

Nurmujahidah Ismail said...

harapan muja pun harap mereka selamat,, pelik sungguh bila ada gak yang menyokong,, heran! :(

www.mujadafewa.my/2012/12/bloglist-momok-gemok-2013.html

ieyra said...

rosak budak2 zaman sekarang . minta diperjauhkan .

chemay said...

mohon kena laknat terus lah diorang nih.
haihhhhh

Farra DeLee said...

harap2 diaorg sedar yg perbuatan dan pelaku homoseksual ini ada SALAH dan HARAM...perasaan itu mmg ada tetapi hendaklah kita tepis perasaan songsang itu jauh-jauh..sebab itulah di ciptakan perempuan dan lelaki...

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

tah pape lah budak2 zaman skrg

misz aisya said...

semoga kita jauh dri perbuatan mcm tu. dan semoga mereka yg trjebak kembali ke pangkal jalan. :)

baby comel said...

Manusia dicipta berpasang2an.. Kenapa la mcmtu ye.. Takut nk tengok

farra halim said...

Astaghfirullahalazim. Dunia akhir zaman. moga mereka sempat bertaubat sebelum terlambat.

Faizul Osman said...

antara dosa berzina dgn homoseks, Allah mengampunkan dosa pelaku zina berbanding pelaku homoseks...

hazdnul shafina said...

assalam..wow.. astarghfirullah..nauzubillah..ya ALLAH.. berikan mereka petunjuk dan hidayahMU.. :'( Sedihnya dengan umat akhir zaman ni..ALLAH

eimuizduaf said...

Diorang semua nie tak takott ke bala yang bakal menimpa ? Haih .

Remy hazza said...

dah jauh sangat mereka terpesong...... pastu terang terangan ...tak malu ke pada keluarga nanti......

Myra Abdullah said...

ermmmm =(

Aida Omar said...

aiyooo salah doa tu dik ooii.. yang komen bawah2 tu semua tanggung dosa sama.. ada pulak pi amin kan. hiks.. moga depa dua dan golongan2 ini dibukakan hati oleh Allah untuk berubah ke arah jalan yang diredhaiNYA.

fieda said...

ermmm....sedih dgn anak2 muda skrg..

fieda said...

ermmm....sedih dgn anak2 muda skrg..

natasyapink said...

teruk sangat dah diorang ni.

beloGIsam said...

mintak jauh semua ni..berat tol

Nadia Johari said...

smoga diberikan petunjuk kepada mereka..amin

syahirah said...

astaghfirullah ..

MisEyz BLurz said...

Gelinya...hohoho

erin jo said...

semoga mereka insaf

Cikgu Ma said...

moga mereka sempat bertaubat..kita ? jgn pula mencemuh, tp doakan mereka diberikan hidayah...

Nur Amalina Maisarah said...

Astargfirullah -.- boleh pulak kaum terpilih and cakap mcm tu lg la die rase xbersalah . ish-2 nauzubillah.

✖BossKucing✖ said...

astaghfirullahalazim..

aneyz said...

macam2 da skunx nie...
dunia dah akhir zaman...
byk pkare2 yg x bek da berlaku..
smoge yang terlibat kmbali ke pangkal jalan n bertaubat...
sedih tgok bnde2 cmni :'(

Lyeen De Syifa said...

astagfirullahalazim..smoga mereka bertaubat...

Nabilla Nasir said...

Nauzubillah. Mereka ni tak faham agama sendiri. Cuba nak menghalalkan apa yg haram.

Jom selamatkan ummah.

dieba khairuddin said...

what the????ya Allah da semakin tersesat jauh..dunia akhir zaman.....insaf lhaa wahai manusia...

fatin amalina husna said...

kadang2 terfikir sendiri..macam mana diorang boleh terjebak ye..=|

semoga mereka cepat berubah..

eamy milea said...

astaghfirulllahalazim..moga2 terbuka pintu hati mereka untuk bertaubat..

Aliff Haikal said...

erk bab yang ''gudnews'' tu macam takleh diterima akal. Hm :/

bLaCk pEarL said...

serabut betoi. mmg dh tak ketahuan hala. makin dunia maju, makin mundur akhlak. ya Allah...

Asmieza As said...

Ya Allah.

Aiyoo. Sesat benor ni.
Hidup dalam dunia sendiri n tak hirau sekeliling. Tu yang buat statement suka hati saja.


Doakan mereka bertaubat segera sementara pintu taubat masih terbuka

P/s : Sedih pulak tgk anak2 muda cmni.

Anonymous said...

kaum yg terpilih...yup..#1 ranking tuk di lontarkan ke JAHANNAM...tanpa timbang-tara....tahniahh...

sal ya said...

apa nak jadi la dgn anak2 muda sekarang.

azs yana said...

Astaghfirullahalazim. ini lah dunia akhir zaman. makin nak ke pengakhiran, dunia kita ni makin menakutkan. semoga kita di jauhkan dan moga golongan2 itu kembali bertaubat.

zana said...

pengsan baca entry kali ni... (--")

Nurul Ain Atikah said...

dashat2