Baca Entry Latest Nie Jugak!

20 December 2012

Dasyat! Titik-Titik Pon Boleh Jadi Potret


Assalamualaikum w.b.t

Percaya atau tidak, potret ini dilukis bukan daripada lakaran tetapi hanya dititik sebanyak 2.1 juta kali sehingga menjadikan potret tersebut kelihatan seperti sebenar (real). Ia dihasilkan oleh pelukis Miguel Endara di mana dia menggunakan kaedah stippling (dot @ titik) untuk menghasilkan potret yang menakjubkan ini.








 P/S : Gila dasyat art dia. Tekun gila kot. Even printing pun guna dot.. bergantung kepada size pixel.. tapi kalo manual guna tangan.. Mak aaiiiii!


20 orang comel komen:

Emas Putih said...

hahaha dasyat

Faqihah Husni said...

nampak macam real je... huhu

Princess Syazliyana said...

awsome D:

kak nora said...

memang dahsyat betul skill dan bakat orang ni..lua dari akal fikiran kita..kreatif giler kot..

Nurmujahidah Ismail said...

unbelievable,, muja ni yang garisan biasa pun tak berbakat,, apatah lagi guna dots,, haha

Aida Omar said...

memang sebijik nampak real lah kan.. terbaik lah.. pengsan kot nak buat titik2 nie banyak pulak tu.. mahu meleleh air liur buat. haha

Cik Que said...

wah..dasyat la...sngt berbakat pastu pulak sangat kreatif..mmg terbaeek la..=)

timm_bill said...

wa..pasni apit ley la wat seni cmtu lak..

miz ruha said...

wah... hebat... real betul gambarnya..

hamizah samsudin said...

hebattt

♥ Nana BamBam ♥ said...

veri impress :)

eszyamin said...

printing guna dot cmana? huhu..btw, semat pulak die kira berapa kali die main titik-titik tu

AreRiff Aiman said...

nampak real pulak.

★ Nurul Nadhirah Norsalim ★ said...

smart lukisan dya :)

sa mic said...

Hebat :o . Apit tanak cuba? Kihkih

Remy hazza said...

anugerah tuhan......
betapa halus dan teliti........

Nurul Atiqah said...

Mak aii. Dahsyatnyaa. Lawa gila.

Mar Haini Abdul Rahim said...

speechless !! subhanallah :)

Nabila Aziz said...

ohh .. ohh..ohh..oh..speechless

MaYa MustWany said...

hebat2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...