26 December 2012

Ngeri!! Remaja Yang Gila Bertindik ..

Assalamualaikum w.b.t

Manusia la nie dah makin gila aku rasa. Buat tindik yang x logik dan xleh masuk akai. Apa ke bangang taktaw. Hahahha. Gila x sakit ka depa nie duk buat tindik-tindik camtue. Ngeri ja aku tengok. 







P/S : Takda keja. Semua nie depa latihan praktikal untuk masuk ke neraka kot. Eeee..


18 orang comel komen:

Florence Ayum said...

ahhh! geli tengok gambar yg last tu!

Gucciey Lavender said...

eee . tak sakit ke ? geli , meluat pun ada :3

Paly said...

latihan sakit tapi menuju ke nereka

mira aziz said...

betul2 ngeri !

Unknown said...

tak sakit ke ?? huih..

yang last tu oshem la. ade zip . haha

mujagirl92 said...

ke photoshop ni,,, huhu,,

Unknown said...

ee..ngeri bleh tak..
Adoyai..macam-macam..

Unknown said...

euww gelinyaa... memang dorang ni takda kje

fa, said...

Eeeei gelinya tengok, boleh pengsan dibuatnya!!! Apalah brenset sangat dorang ni. Sakit tu woi

myra ashrul said...

macam mane laa nak makan yang gambar last sekali tu kalau lidah macam tu. werkkk ;p

Emas Putih said...

yg last tu geli.

Unknown said...

adoiii.. makin tgk makin geli+menggerunkan je

AienSyahierah said...

Subhanallah..tk snggup nk terus scroll bawah!

Nadia Johari said...

orang putih biasalah...klo kite wat dosala

Unknown said...

extreme nya depa nie.....
mengarut sungguh!

admin said...

edit ke ni memang betul2?

Nabila Abdul Aziz said...

diaorang ni nak sambut halloween takyah pakai costume dah .. perangai hantu betul .. :P

Anonymous said...

bengong sungguh...