Baca Entry Latest Nie Jugak!

26 December 2012

Ngeri!! Remaja Yang Gila Bertindik ..

Assalamualaikum w.b.t

Manusia la nie dah makin gila aku rasa. Buat tindik yang x logik dan xleh masuk akai. Apa ke bangang taktaw. Hahahha. Gila x sakit ka depa nie duk buat tindik-tindik camtue. Ngeri ja aku tengok. 







P/S : Takda keja. Semua nie depa latihan praktikal untuk masuk ke neraka kot. Eeee..


18 orang comel komen:

Florence Ayum said...

ahhh! geli tengok gambar yg last tu!

✿Gucciey Lavender✿ said...

eee . tak sakit ke ? geli , meluat pun ada :3

Paly said...

latihan sakit tapi menuju ke nereka

Mrs.MieRaLiciouSs said...

betul2 ngeri !

deqjamucuxx said...

tak sakit ke ?? huih..

yang last tu oshem la. ade zip . haha

Nurmujahidah Ismail said...

ke photoshop ni,,, huhu,,

HAJAR said...

ee..ngeri bleh tak..
Adoyai..macam-macam..

Misz Fazie said...

euww gelinyaa... memang dorang ni takda kje

syafasyafo said...

Eeeei gelinya tengok, boleh pengsan dibuatnya!!! Apalah brenset sangat dorang ni. Sakit tu woi

myra ashrul said...

macam mane laa nak makan yang gambar last sekali tu kalau lidah macam tu. werkkk ;p

Emas Putih said...

yg last tu geli.

Maya said...

adoiii.. makin tgk makin geli+menggerunkan je

AienSyahierahDotDot said...

Subhanallah..tk snggup nk terus scroll bawah!

Nadia Johari said...

orang putih biasalah...klo kite wat dosala

Remy hazza said...

extreme nya depa nie.....
mengarut sungguh!

Nurul Ain Atikah said...

edit ke ni memang betul2?

Nabila Aziz said...

diaorang ni nak sambut halloween takyah pakai costume dah .. perangai hantu betul .. :P

MaYa MustWany said...

bengong sungguh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...