05 March 2012

Perhatian! Perhatian! Sila Pilih Antara 3 di Bawah

KLIK BANNER UNTUK LEBIH INFO
Korang hanya menyerahkan butiran-butiran korang dan 20 terawal akan layak untuk bersaing dalam pertandingan. Pasti gempak LMFAO nie akan berlangsung pada 29 Mac 2012 nie taw. Pertandingan shuffle nie akan diadakan di pintu masuk Orange Sunway Pyramid pada 10 Mac 2012 nie. Untuk maklumat lanjut sila tengok SINI atau klik ja banner atas tue.


KLIK BANNER UNTUK INFO
Tarikh: 9 - 11 Mac
Tempat: Sunway Pyramid, Lembah Klang
Terjun ke dalam dunia maya pada Hari Membesar Bersama-sama dengan permainan interaktif dan stesen kraf untuk menyesuaikan baju dan lencana anda pada musim ini. Dibawa kepada anda oleh Friso, acara Membesar Bersama yang berlaku berdekatan dengan anda memandang ke hadapan untuk aktiviti anda dan anak anda. Datang menyertai kami dan belajar tentang kegembiraan bersama-sama hari ini. Untuk maklumat lebih mendalam sila rujuk SINI


KLIK BANNER UNTUK INFO
Dengan iklim yang indah dan santai gaya hidup, Perth mempunyai tempat-tempat yang hebat untuk dilawati. Berfikir tentang pandangan yang indah berlatarkan bandar raya dan mengambil pemandangan inspirasi Australia Barat. Jom kita melawat Perth beramai2. Untuk lebih info, kat SINI. Enjoy this.

0 orang komen: