Baca Entry Latest Nie Jugak!

15 March 2012

Freebies Android Untuk Pengguna Android di Dunia

Salam blogger dan salam blogger kat korang semua..
tajuk entry macam ye tak ye jer kan? in the world tue..bajet la hang apit
dalam Malaysia nie pown tak dikenali..malah nak bajet satu dunia amik freebies
eyh eyh suka hati aku la wey..hahaha..berlakon sowang2 la plak..
okay disebabkan apit dah guna Samsung Galaxy Tab 7.7 dan android..
so dengan ini diisytiharkan apit merupakan salah seorang penggunga android
so dengan tidak semena2nya dah create patung android kat korang
eh3..yang mana guna android tue leh la amik..kan3..we are the geng..
ha lagi satu, gambar atas tue jangan amik lak..tue trademark tue..ada anon..
sebab apit dah beli topeng anonymous semalam, tue yang letak mask tue..
kan trademark blog ni kan..eh bajet nyewwwwww (bluewwwkkk)
korang nak tengok yang SINI dulu pown okay ja..

suka tak suka tak? hihihi. Lepas nie nak lukis versi android lain lak.
hmm korang kena tengok kat SINI dulu okay..
ha kalau nak amik tue, leh la kalau nak creditkan ye..
okaylah..tue jer kot..babai..see u..tata..assalamualaikum..

11 orang comel komen:

k.nua said...

wahhh. cute ! saya pun guna android @ Galaxy y. ^^

Mish Apple said...

amboi, pengaruh galaxy tab yg baru beli tu ke ? :D

oyyuon said...

cantekkk laaaa....guna samsung galaxy sII JEE...yang mampu nak garb satu bole

MiSz fiFiEyQa said...

ye comel betul mr android ni...lepas ni nak bubuh kat Mr Sams sy la..biar nampak hensem sikit..haha.. ^^

Haruno Hana 하나 said...

ololooo~ comelnya android tu! :D

Nurul Aisyah said...

wah..wah...comelnya.. :)
saya bukan geng lah ek? isk2..

huhuh..


Apit byk berangan lak hari ni .. LOL

Onitsuka_hana said...

nak warna hijau :)

zeyeyey said...

Untunglah guna android . Lalala xD

Lyssa Faizureen said...

Android ? Saya sama macam awak ! Tab 7.7 .. Beli pun hari sama dengan hari awak beli . Hari Jumaat ! wkwkw .

aishah said...

Salam . Saya telah mengambil beberapa doodles anda . Mohon dihalalkan . Dan terimakasih banyak2 ! :)

Nuraisyah.z said...

saya ada idea!!! apa kata buat android pakai corak...corak bunga polka dot ke atau lain2 la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...