Last updated!

20 March 2012

Senarai Peserta Segmen Saya Nak Doodle Korea

So sudah berakhir nampaknya semalam semalam..
tahniah kepada yang cepat dan pantas tue. Super laju sungguh hampa semua noe.
Tapi apit juz nak cari 70 orang blogger sahaja taw. 70 SAHAJA!
Sapa yang layak, diucapkan tahniah. Yang terlambat tue, try len nanti. 
Hmm korang dah tengok Johara tak kat Radio Era? alah TEKAN SINI
hmm okay2..jom kita blogwalking dulu senarai peserta yang join. 

1. http://nurulnadhirahnorsalim.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
2. http://hasmizi.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
3. http://puterisiong.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
4. http://missqerieyal.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
5. http://haruno-hana.blogspot.com/2012/03/178ai-no-kotoba-segmen-saya-nak-doodle.html
6. http://missafy.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
7. http://rajafarah94.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
8. http://sharfynarzmiss.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
9. http://sharifahaqilahymailcom-aqila.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
10. http://shar90bez.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
11. http://nukilanrasekewchiq.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
12. http://belogeyja.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
13. http://enjoykidding.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
14. http://smileon-secret.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
15. http://rezamercurialvaporsuperflyiii.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
16. http://fatmafazira.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
17. http://nad-lifeisfun.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
18. http://nourayuadieb.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
19. http://ezzamalik.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
20. http://shayeaien.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
21. duniaphotoscape.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
22. http://mylovely-cats.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
23. http://qilafuntime.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
24. http://solehahshamsuddin.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
25. http://prince-aeril.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
26. http://afisyahsteady.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
27. http://kisahsukadukamuzi.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
28. http://tentangid0paq.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
29. http://belogsayasukehatisaya.blogspot.com/ (dimaafkan kerana link salah)
30. http://3259thelittleboy.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
31. http://halysaonly.blogspot.com/  (dimaafkan kerana link salah)
32. http://daxmanje94.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
33. http://tiniersakura.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
34. http://musicloveanisa.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
35. http://zakie11.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
36. http://rahasiabelogaku.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
37. http://darlieyana.blogspot.com/2012/03/nie-lah-hasil-yang-ditemukan-sejak-lama.html
38. http://moonfrisbee.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
39. http://nramminzul.blogspot.com/2012/03/saya-nak-dooble-korea.html
40. http://saiafera.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
41. http://hatiamira.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
42. http://opzzpinky.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
43. http://namasayafyqa.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
44. http://shierasyahirah.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
45. http://bintangsantex.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
46. http://justasimplediary.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
47. http://nurafafatiqah.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea-tapi-dari-siapa.html
48. http://justforfund.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
49. http://single-mingleeu.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
50. http://kisahamrara.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
51. http://doodleliciousheart.blogspot.com/2012/03/49-saya-nak-doodle-korea.html
52. http://mizz-ed-world.blogspot.com/2012/03/melody-of-segmen-saya-nak-doodle-korea.html
53. http://najwanighazali.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
54. http://si-budak-nerd.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
55. http://nyteamlife.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
56. http://hasiebaffa.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
67. http://syalavigne.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
58. http://miss-mujahidah.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
59. http://gadis-potpet.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
60. http://airaamir.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
61. http://faralalalala.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
62. http://akubencihacker.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
63. http://perisple.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
64. http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
65. http://aisakateehee.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
66. http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
67. http://anisfuwoo.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
68. http://wirawanceritera.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
69. http://teromaphbirusaye.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
70. http://akiemaye.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-korea.html
71. http://wanawanachup.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
72. http://ainpunyeceritalah.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
73. http://dalamhatiadetamanbeb.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
74. http://farahmajdiah.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
75. http://fatinkpoplover.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
76. http://seindahnostalgiasemalam.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
77. http://aduduvsalienpink.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
78. http://missamateurcook.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
79. http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html
80. http://moshimoshicikaru.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-korea.html

terlajak plak sampai 80 orang blogger. hahaha. thanks pada yang join.
kesian korang penat2 buat entry ye. penat sebab nak doodle kan.
alah buat entry jer kan. bukan kena guna kredit hp pown kan.
eyh2 sapa kat sini pakai Hotlink? korang cer tengok SINI dulu
hmm okay lah korang. nak melukis utk korang. suke lah tue.
babai. assalamualaikum. tata.

26 orang comel komen:

syahirah said...

ya Allah , jauhnya

Nurul Aisyah said...

yay!!! kali ni saya sempat..heheheh

Cik Adieb said...

Alhamdulillah,yeah sempat !!! yg ke-18 :D

Darwish said...

Yay..no 26.. sya sempat!

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Tengs apit...buat lawa2 tau utk kami ye.. :-)

www.mylovely-cats.blogspot.com

Miss Al said...

haha...thanks apit. merasa la dpt doodle apit :)

cahaya iman said...

Yay..dpt doodle lagi.. :)

Lady Aira said...

alhamdullilah nombor 60!
selepas 3 kali percubaan!

AMNA said...

Yayy! Link saya ada XD

Aya Aris said...

alhamdulillah, dapat jugak tersenarai antara 70 orang tu..=) *bangga jap* hehe..thanx apit..=)

\\ Izzah // said...

huh , syukur sebb sempt lagi dpt doodle drpd fiz walaupun no.36 , hee , syukur sangat ! :) thnx fiz !

EYJA MASLIZA said...

oh yeah (!) haha . den doblas ! den doblas ! ngee :') nak menangis sebab ada yang sudi buatkan doodle . perghh . #rasa nak tampaq ja diri ni sebab apit nak buat kan doodle . :'/

sHaR!Na eLyaNa said...

wawawa....akhirnya..dpt jua masuk top 80 kamsanmida oppa..(trep korean pla) hehe

Nadratul Syazwana said...

Percubaan kali kedua dapat number 12 Hihik. Bestnye!

SHaRfynaRz SHaRfniE said...

wah , terima kasih sgt2 , comel lar doodle awk bwatkan =)

puterisiong said...

thanks soo much....soooo kawaiiiii...:)

puterisiong said...

thanks soo much....soooo kawaiiiii...:)

FatinKpopLover said...

wahh.bestnya dpt doodle. untong ler

sye ke 75. da terlebih pula.so xdpt la kan?
huhuhu sedey~

muzi cherry ♥ said...

yeay ! dapat ... no 27 ... hehe ... thanks apit

.:WaRdAH:. said...

sy yg ke 11..tp doodle xdpt lg =(

Hafizzi Aziz said...

.:WaRdAH:. : saya xleh bukak blog kamu. malware detected. nanti pm apit kat fb okay. doodle ada. cuma x leh bg jer. :-) dun wory

muzi cherry ♥ said...

apit , muzi x dapat pon doodle lagi ...

muzi cherry ♥ said...

apit , muzi x dapat pon doodle lagi ...

Abdul Hafizuddin Abdul Hashim said...

Alhamdulillah,yeah sempat !!! yg ke 30.....Apit , agak-agak bila boleh dapat ye? ( tak sabar ni)

Hana said...

Alhamdulillah , tersenarai :D
tapi napa Hana tak dapat lg ?

A.Khairina said...

Thank you for the doodle. Comel sangat!: )