Last updated!

13 March 2012

Senarai Peserta Segmen Saya Nak Doodle Apit

Salam blogger dan salam sejahtera kat semua blogger..
wah! agak ramai yang join segmen yang dirasmikan semalam.
nampaknya ada jugak yang nak doodle apit kan..thanks korang.
jom kita tengok siapa yang terpantas join dalam segmen kali nie.

45 PESERTA TERPANTAS ( BLOGGER PEREMPUAN)
1. http://ainnotty.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-apit.html
2. http://azminanordin.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
3. http://misz-lovely15.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
4. http://missikah-astoryteller.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
5. http://aisyalieza.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doole-apit.html
6. http://shieydah-shidah.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
7. http://haruno-hana.blogspot.com/2012/03/158ai-no-kotoba-segmen-saya-nak-doodle.html
8. http://bintuzainal14.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
9. http://seindahnostalgiasemalam.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
10. http://wanawanachup.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
11. http://akuhanyapurplelavender.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
12. http://einah-contes.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
13. http://saranghaesolehah.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
14. http://rajafarah94.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
15. http://tentangid0paq.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
16. amyrazz2.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
17. http://ezzamalik.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
18. http://miaduniaku.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
19. http://cekpipahlifestory.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
20. http://miss-mujahidah.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
21. http://sweertgulehati.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
22. http://cottoncandies-me.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
23. http://qieapplehijau.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
24. http://euforiakami.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
25. http://missfieka98.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
26. http://gadislollipops.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
27. http://ilurvemaiself.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
28. http://diaryohhlala.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
29. http://justasimplediary.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
30. http://muslimahunder18.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
31. http://atiefunky.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
32. http://sempoi9.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
33. http://hatiamira.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
34. http://lyanakamarulzaman.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
35. http://sharifahaqilahymailcom-aqila.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
36. http://ceritaladiespurplegc.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
37. http://ohyeahnurardini.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
38. http://chenta-taugeh.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
39. http://kisahemasputih.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
40. http://fatinhalid.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
41. http://gadis-potpet.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
42. http://diaryofpinkypooh94.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doddle-apit.html
43. http://stephanieyshym.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
44. http://qisseesecrets.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
45. http://kryptoned.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html


15 PESERTA TERPANTAS ( BLOGGER LELAKI)
1. http://hasmizi.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
2. http://enjoykidding.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
3. http://paitkedin.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit-v.html
4. http://aq-firdaus.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
5. http://shar90bez.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
6. http://hanyzhamhadny.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
7. http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
8. http://mael-hazeeq.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
9. http://prince-aeril.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
10. http://zakie11.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
11. http://nyteamlife.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
12. http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
13. http://joel-leslie.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html

14. (kemungkinan akan amik blogger terawal di bahagian kurang pantas)
15. (kemungkinan akan amik blogger terawal di bahagian kurang pantas)


BLOGGER YANG KURANG PANTAS (SILA CUBA LAGI)
1. http://autumn-no-nikki.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
2. http://affieyzaaffendey.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
3. http://cheesetiramitsu.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
4. http://bloggadisbiasa.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
5. http://lightguidanceoflife.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
6. http://shayeaien.blogspot.com/2012/03/saya-nak-doodle-apit.html
7. http://memories-si-akma.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
8. http://coretanekahatiqkah.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
9. http://hafizila.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
10. http://itsmetira.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
11. http://kisahsukadukamuzi.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
12. http://ulatcomeywarnawarni.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
13. http://gula-gula-pelangi.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
14. http://zafarah.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
15. http://sukahati-fieda.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
16. http://wawachillvy.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
17. http://ceriteladysempoy.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
18. http://mulan-sahbanu.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
19. http://kisahsukadukamuzi.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
20. http://serikandi95.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit_13.html
21. http://recycleboxes.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
22. http://puterisiong.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
23. http://ieza-dila.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
24. http://lifeyqa.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
25. http://gadeshmanje.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
26. http://cikharty88.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
27. http://daxmanje94.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
28. http://autumn-no-nikki.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
29. http://rahasiabelogaku.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
30. http://airaamir.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
31. http://aienstory-aien.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
32. http://nur-danny.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
33. http://saranghaeyo-azura.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
34. http://c-kasih.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
35. http://anisfuwoo.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
36. http://rightnot.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
37. http://sigadiskecilberceloteh.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
38. http://weirdozaza.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
39. http://zitaomar.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
40. http://suka-suki-1811.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
41. http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
42. http://nad-lifeisfun.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.htm
43. http://cikdayaconan.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
44. http://faralalalala.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit_12.html
45. http://humblekindlovely.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
46. http://miszlowllipop.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
47. http://cintauntukkita.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
48. http://storyofschoolgirl.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
49. http://mieszyatt.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
50. http://atiefunky.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
51. http://mistaqila.blogspot.com/2012/03/segmen-saye-nak-doodle-apit.html
52. http://rochellesecret.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
53. http://mawarmialah.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
54. http://erysha-shahiera.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
55. http://lieyna-story.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
56. http://lurveelivestorys.blogspot.com/2012/03/segmen-segmen-saya-nak-doodle-apit.html
57. http://jalanceritakehidupanku.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
58. http://missafy.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
59. http://aisyahkz.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
60. http://withoutwordstowrite.blogspot.com/2012/03/segemen-saya-nak-doodle-apit.html
61. http://mama-atiyyahumairah.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
62. http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
63. http://darlieyana.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
64. http://eid-lifeandhopes.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
65. http://doodleliciousheart.blogspot.com/2012/03/48-segmen-saya-nak-doodle-apit.html
66. http://elialaily.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
67. http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
68. http://www.salya07.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
69. http://farahatieykah.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
70. http://teddycubbie.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
71. http://puterikusayang93.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
72. http://muargulz.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
73. http://cik13februari.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
74. http://abbysecretlife.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html
75. http://wawabasry.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html

Nampaknya ada 2 tempat kosong di senarai peserta lelaki terpantas..
kemungkinan apit akan memilih blogger terawal di bahagian kurg pantas
paham kan? tapi tengok dulu lah..hoho..so thanks kepada yg join..
tahniah pada yang pantas menaip entry utk join..
pada yang kurang tue, sila cba lagi ye nanti..nak melukis dah..
babai korang..thanks lagi sekali..babai..peace..

30 orang comel komen:

faiz fakhirin said...

ramainya....

Cik FaRiZaM said...

ramai nye????tahniah semua peserta !!!

QasehSuci said...

ingat nk join semlm tp macam tak aci je sbb baru dpt dodol dari apit segmen yg lepas...hihihi

NAL said...

nasib sempat.. =)

syahirah said...

waargghh ramainya join ..
Alhamdulillah dpt juga jd peserta terpantas ^ _ ^

Haruno Hana 하나 said...

no 7! thanks Abang Apit! :D

Bibiana Samuel said...

terima kasih abg apit. memang gembira tak terkata bila dpt tahu jadi peserta ke-11 terpantas (perempuan) untuk segmen "saya nak doodle apit". hehehe..btw, thanks yea. :)

shida'R said...

teecikknye tulisan...abg apit ^_^

Nadratul Syazwana said...

Hehehe agak dah mesti tak dapat. Hope lepas niy lebih alert :p

Gadis mutiara_Solehah said...

yea,dpt^_^

Hazmirull Shamsudin said...

Yes Miyo Nombor 2 Blogger lelaki terpantas ..yeahh tq..abg apit

Cda CdOot said...

hoyeahhhhh !! saya tak kecundang .. alhamdulillah .. hikhik

wawa chillvy said...

alooo ~ ta dapat ... cedeyhnyerrr ~
:'(

Joel Leslie said...

oooooooooyeahhhhhhhhh! masukkk masukkk! hehehe :))))) #muka bangga lagi bangang.

ghostgulz said...

yeay ! 22 ^^ thanks apit

arenis said...

ramainye yg join...
he3...
alhamdulillah dpt jgk doodle dri apit...
thnx ye :)

lady sempoy said...

ala..kecewa yg teramat sgt..

aien said...

yeay ade ! hehe :D

Suhaila Rosli said...

No 28 ! Thanks Abg Apit . Hihi (:

Mama Atiyyah Umairah said...

huhuhuhu..kategori kurng pntas la plak.....:P

Aien Nia said...

okei x dapat .okei sedih :( ..Tapi xpe ,,hope abg apit buat segmen lagi :)

Qienah said...

pantas juga ye..:)
selamat melukis..:)

AiSyA LiEzA said...

no 5... yeaahh.. thnks abg apit.. wee.. :D

orycandy said...

WAHHHHH....ramainye,,,alhamdulilah saya dapat lah...heheheh x sngka blh dpt
^_^

daya jamal said...

alorhh , tak dapat . :(
baru berangan-angan nak dapat doodle free . hihi .

tahniah para pemenang !

Fyza said...

pantasnya mereka~ haha congrats lah pada sapa yang menang. saya dapat tmpat kedua kat'peserta yg kurg pantas' :( hakhak ~ XD

zakie_1459 said...

yeyeyyeye akhirnye dpt gak

SunnyFunny said...

wahh . sambutan yang baex .
congrates sape yang dapat doodles , memang terpantas , express gitu . :)
saya dapat no 20 yang kurang pantas .banyak tuu . hahax . :D

Lady Aira said...

sedih...
dah dua kali join..
tapi tak menang :(

وان نور آين said...

ABG APIT, =)
macam mana nak claim doodle yg terpantas ni?=) TQ!