Iklan Terbaik Bulan Ini!

Baca Entry Latest Nie Jugak!

25 March 2012

Bacaan Al-Fatihah Yang Merdu





alam blogger dan salam sejahtera kat korang semua. Apakata kita luangkan sikit ja masa dengar bacaan Al-Fatihah kat atas nie. Sangat2 merdu. Sebenarnya video nie apit dah tengok and dengar dah banyak kali bila bukak youtube. Kalau bukak youtube jer, mesti akan bukak ja video nie. Sayup ja bila dengaq. Sangat sedap. Nie imam dari negara Arab maybe. Sedap kan? Non-muslim pown diharap dapat mendengar bacaan Al-Fatihah ini. Sangat sedap didengar. Bacaan Al-Fatihah nie kita selalu baca dalam solat kita kan. Tapi kita kena betulkan bacaan Al-Fatihah dengan betul okay. Jom kita belajar betulkan bacaan Al-Fatihah kita tue.


Moga kita dapat manfaat dengan entry kali nie. Sekadar berkongsi. Mari kita belajar dan mempelajari antara satu sama lain. Setakat nie saja entry. Thanks membaca. Salam.

p/s : Rupanya bacaan al-fatihah aku kena betulkan lagi.

8 orang comel komen:

Cik Kay Jue said...

merdu sungguh... first time ckj dengar..! thnks apit! :')

AlyNn NyzAa said...

ustaz don! :)
betul2..bacaan kite kdg2 masih lagi perlu dibetulkan..
btw, selamat malam~ esok kite ad kls :D

NAL said...

sangat-sangat merdu..sama2 lah kita memperbaikinya

farhan said...

memang merdu suara tu...muda lagi tu

niedaida said...

ustaz don!!!! sedap suare dia

Citra NaniZam said...

Subhannallah.. tak terungkap..

EYJA MASLIZA said...

subhanallah (!) --' sayu nya dengar :') harap ada lelaki Malaysia macam ni .

syahirah said...

nice info.bacaan surah al - Fatihah ni sngt penting terutamanya dlm solat.kalau salah baca al - Fatihah,solat kita juga tak sah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...