Iklan Terbaik Bulan Ini!

Baca Entry Latest Nie Jugak!

22 March 2012

Accident Kanan, Kiri Yang Jem!

video
Salam blogger dan salam sejahtera. Hmm sakit hati bila jalan jem nie. Nak bawak kereta pown letih jer. Sebab tue x suka nak p Kuala Lumpur. Lagi banyak sesaknya. Nie kat Kedah pown sesak. Baru hari nie nak sesak, sebelum nie jalan nie x dak la jem camnie. Sebab ada treler terbalik tadi. Tutup jalan di bahagian kanan. Tutup kanan, yang kiri akan sesak. Standard keadaan di Malaysia lah kan. Ramai orang nak tolong. TOLONG TENGOK! 

video
p/s : sakit ja hati aku nie. Errr.

8 orang comel komen:

Sue-Rya Qistina said...

kami yg dok keje kt KL mmg x thn dh dgn keadaan 'jem' yg sgt 'jem' tu hingga bole sapu jem kaya ke roti sambil bwk kereta..homaigurl..x tahan la jem mcm ni punye teruk..sakit jiwa raga!!

Hafizzi Aziz said...

Sue-Rya Qistina : hahaha. siap boh kaya ye. kih3..

Cik Adieb said...

Di Sabah pown kadang2 'jem ' gak.Kin hot ehh

Terbelog said...

kuching pun sama bro

C i k P i p i T e m b a m said...

ingat nk tunjuk video treler terbalik. haha. sabar jela.. tp biasa la skang ni jem bukan sbb eksiden je.. sbb pggunaan kereta kt malaysia ni makin lama makin meningkat.. kita ptt tiru singapore... kete pakai 10thn je , lepas tu buang. haha

cweet pinky said...

sedap lagu , hihihi~

MaYa MustWany said...

kl klu xjem,xsah.hahah
lengang nya bila time prayaan..hihihi

biasalah tuh..rakyat Malaysia memang 'prihatin'..kdg2 just kete xde minyak tepi jalan pon mereka sngka xcdnt bagai..lepas je dri tuh,truz clear..hahah

dgr sora pun dh bunyi tension..kikiki..

Lindaannur said...

Ekh tu kira ok lagi apit..
Sebab yang jem tu jalan yang memang ada accident...
Ni tak seberang jalan yang takde kena mengena pun boleh jem...
Apa kes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...