Last updated!

06 November 2011

Bila Encik Nuffnang Nak bagi BE Lagi nie..

salam blogger kat korang semua ye..
hmm apit nak membebel kejap pasal Encik Nuffnang nie..
sebenarnya apit tak faham ngan Encik Nuffnang skang nie..
apasal la susah sangat nak dapat BE (Buffering Earning) nie..
ticket dah antar..update survey tiap2 minggu apit settlekan..
apa lagi yang korang nak sebenarnya nie..adoyai..pleasee..
please bagi merasa BE bak satu dua kat blogger picisan nie..
dah lama aku tak merasa BE korang taw..dulu meriah jer bagi kat aku..
tapi skang kenapa ko kedekut sgt ngan aku wahai Encik Nuffnang?
adakah aku curang dengan kau sampai kau merajuk dengan aku?
sudah2 lah tue merajuk..Encik Nuffnang kan comel kacak lagi bergaya..
mana boleh merajuk lama2..kang tak lama lak korang tue..huhu..
ha lagi satu kan..tolong cepatkan sikit eh proses pembayaran cashout..


tak sabar aku nak merasa duit dari Encik Nuffnang nie pulak..
duit churp2 dah merasa dah..yang mana terlepas, jom tengok SINI
hmm tolong ye Encik Nuffnang..tolong la bagi belas kasihan sikit ha..
kih3..thanks ye Encik Nuffnang..korang memang terbaikk!
yang mana newbie2 baru buat blog, jom daftar kat Encik Nuffnang
kalau nak tahu tips2 pasal Nuffnang, usha bawah nie


2 orang comel komen:

N.A.R.I.F said...

Mintak-2 dapat BE. Ameeeeeen ! Hahh dah doa dah. Kalau dah dapat jangan lupa belanja :P

khairul said...

hg x pa la dok slalu dapat....yg aku ni batang hidong BE pon x npk lagi..hmmmmmmm