Last updated!

14 November 2011

Jom Jawab Kuiz Ganyang Nyamuk Aedes

salam blogger kat korang semua..
apit tadi ada jumpa pasal quiz nie..JAWAB QUIZ SINI
pasal nyamuk aedes yang banyak nyusahkan aku dulu..
apit pernah masuk hospital seminggu gara2 nyamuk nie..
apit kena denggi..ingatkan campak,rupanya denggi..
nasib baik la umur panjang kan..hohoho..
jom kita jawab soalan2 yang boleh uji korang pasal nyamuk nie..
korang tengok apit jawab, betul semua oooo..bijak2..


kalau tak silap, semua ada 12 soalan..
soalan2 dia boleh tahan jugak lah..senang ja..
budak2 sekolah mesti cekap punya lah..
soalan pakai logik akal jugak lah..so korang try lah..
kat bawah nie contoh soalan..soalan bocor lah untuk korang..


ha tue apit dah bagi soalan bocor yang 1st..
try lah korang jawab soalan2 tue sampai abes..
nak tengok korang prihatin or tak pasal nyamuk aedes nie..
SELAMAT MENJAWAB QUIZ!
SOALAN KUIZ GANYANG NYAMUK AEDES

3 orang comel komen:

Mahamudah Mutiani said...

Hahah! memey ler.. sebab boleh ulang byk-byk kali.. siap bg tahu jwpn lagi tuu.. kehkehkeh

MaYa MustWany said...

hahaha..suruh anak buah jawap pun sure lulus..nak try jawap C,agak2 kene mrah x mcm ni "oitt boduss tak reti ke???" hahahah

smilenajah93 said...

ahaks ~ kim pun dh pernah jawab dulu kot ! btul smua ~ weee~