Last updated!

05 November 2011

Apit Dapat Vector Free Lagi..

salam blogger kat korang ye..peace..
so terlebih dahulu nak wish kat korang SELAMAT HARI RAYA HAJI
okay kita berbalik pad entry nie..korang nampak gambar atas tue?
cantik tak? cantik tak? bukan gambar ori..vector tue ha..
okay..aku ngaku aku huduh piang..tak payah ngata okay..
cantik tak vector tue..sangat berbakat la blogger nie? 
tapi siapakah gerangan yang lukis vector nie?
apakata korang g terjah2 dulu blog beliau..cantik oo..
http://www.azhafizah.com/
cantik kan? pink semua..peminat pink no satu tue..
nama beliau FIZA..apit panggil fiza jer..otai nie..
dia customer pertama apit taw untuk DVD Tutorial Photoshop
pandai kan fiza lukis? sukanya ada orang lukis gambar apit..
terima kasih sangat2 pada fiza ye..susah2 jer..
hmm so setakat nie saja..hope korang leh komen sikit..
jumpa lagi pada entry nanti..babai korang!
assalamualaikum..

10 orang comel komen:

Lyssa Faizureen said...

Wowwww !! Seriusss . Sebijikk...

TAPIIII !! .

Mana beda hitan kat tangan apit tuhh ? HHAHA .

KETUL POKET said...

wow! thats amazing dude (^^)!

Azhafizah[フィザ] said...

Thanks alot apit!mencabar tau nak lukis vector pakar vector ni..phew~cacat cela sile maafkan ye...saya budak baru belajar

*dah pagi baru boleh komen..tenet cam segan2 je ni

Misz Azney said...

SEBIJIK r apit. . .comel3. . sy tak leyh dwnload adobe lha. . knp eq? sllu je dlm folder zip. . tlong ajar cara nak dwnload adobe. . sy buat vector pon juz guna excel jer lol

Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din said...

sukew la pic vector ni...jelessss

Ika said...

nice! :D

smilenajah93 said...

wohowww ! sebijik lahhh ~ :)

Pondok Usang said...

slamat hari raya haji juge.. =)

~Nana BamBam~ said...

cool

dazzi said...

WOOOW apit..jemput singgah my blog baca entry nie http://dazzilurzzi.blogspot.com/2011/11/thankz-fizgraphiccom.html