27 February 2012

Artis Antarabangsa Yang Menghina Islam Mendapat Tempat Buat Konsert Di Malaysia

Salam blogger dan salam sejahtera. Harap korang baca dan sebarkan entry nie. Pada 29hb Februari 2012 ini akan diadakan Konsert : Erykah Badu Live in Kuala Lumpur. Siapa Erykah Badu nie? Ada Encik Google kan? Pandai2 korang lah cari. Erykah Badu akan buat konsert di Malaysia tak lama lagi. Tapi apa yang tak puas hati kat sini, pada laman web artis nie sendiri gambar lain..tapi pada poster untuk Konsert di Kuala Lumpur nanti, gambar lain plak..mungkin telah diedit oleh pihak penganjur untuk mengelakkan dari kemarahan umat islam. Okay korang tengok dulu official page artis nie kat bawah okay.

www.erykah-badu.com
Memang sah2 ada kalimah Allah dan kedua2 belah badan dia. Ini bukan apit edit okay. TRakdak masa nak buat benda2 bodoh nie. Kalau tak percaya korang boleh sendiri tengok kat official website artis nie sendiri kat ---> http://www.erykah-badu.com/. Oh sungguh kuar ajo nampak. Tapi kenapa bila poster artis nie Live in Kuala Lumpur seperti berbeza. Pelik. Korang tengok bawah nie.
http://www.pineappleconcerts.com/upcoming
Korang bandingkan gambar kedua-duanya di atas. Telah diedit kan. Pihak penganjur konsert nie mungkin telah edit gambar Erykah Badu yang asli bagi mengelakkan kemarahan umat Islam di Malaysia ----> http://www.pineappleconcerts.com/upcoming. Tapi siapa yang membenarkan konsert nie diluluskan dengan mudah? Negara Malaysia kan negara Islam, pemimpin kita pown Islam. Adakah hanya Islam di IC? Kenapa benda nie boleh jadi plak? Banyak sangat pertanyaan yang bermain di minda. Dunia. Dunia. Siapakah yang perlu disalahkan dalam hal ini. Sudah pelik dengan pemerintahan negaraku yang tercinta ini. Tepuk dada, tanya diri sendiri kenapa benda ini terjadi. Wassalam.

17 orang komen:

Ariena Hisham said...

Astaghfirullahhal'azim :'(

Solehah Shamsuddin said...

lorrhh...konfim sponsor dy yg edit tu..senang je lau nk edit pic dy. Astaghfirullahhalazim..apit,bleh sy share cite ni kat entry sy x? supaya org xpergi konsert dy..

Zaza said...

benci! sakit hati!

.........cP~ said...

Tak kenal erykah badu pun asalnya. Tapi, kalau macam ni lah, saya tak kisah buat protes beramai-ramai dalam blog. huhu.

Syapinknas said...

astaghfirullahalazim .~
ape nak jadi lah ..

suri solehah said...

boleh tak akak katakan,bla islam pada nama dan ucapan,,,inilah jadinya...

Anonymous said...

aah prnh thu hal ni..pndai2 je pihak tukar kan..jgn bnrkn dia masuk malaysia..menyampah sungguh

HidayahRudi said...

astaghfirullahalazim...buat apa lah dy buat mcm tu,,nak buat konsert kat KL? tak pyah lah...klu pi konsert tu tambah dosa lak nnti..

Ckin Kembaq said...

haish..dah sah2 nampak...mcm mana boleh benarkan??entah2 penganjurnya adalah org bukan islam, tu yang bagi..haih;

Unknown said...

haiyoo..mcm mna lar bleyh dpt klulusan nie..

cci said...

nauzubillah..... ape nak jd le negara kita ni..sewenang-wenang biarkan makhluk asing ni dtg wat konsert padahal terang2 je dia tu menghina allah swt.. masyallah.... dimata kekuatan agama pd pemimpin kita... boikot jgn dtg kekonsert makhluk asing ni..huhuhu...

Anonymous said...

eeeeee, apa ni. astaghfirullahalazim.

poohrist said...

Astaghfirullahhalazim

ciksukaberangan said...

Hhhm... dunia dunia..

D' Black Writer said...

Astaghfirullahul'azim.. apa la nk jadi dgn dunia sekarang?

shera said...

teruknya !

admin said...

sebijik cam robot je. hehe. Tapi tengah sediyh ni.