Last updated!

06 February 2012

KL Gangster Versi Chinese

salam blogger dan salam sejahtera semua..
sebelum KL Gangster 2 nak keluar, ada satu movie ala2 KL Gangster
tajuk bukan la KL Gangster..korang janagn salah paham lak..
tapi jalan cerita nie memang samseng2 lah..not bad..
movie nie akan berada di pawagam 23 February 2012 kalo x silap
korang boleh layan dulu trailer Movie nie kat bawah..
macam trailer KL Gangster arahan Syamsul Yusof kan? hihi



macam lebih kurang sama je kan? best nie..mcm Young Dangerous..
asa macam nak p layan jer ceta Hong Kong nie..peace

4 orang comel komen:

saya cello191 said...

layan ja cite gangster nie..^^

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

kau pn nanti dah jd mcm gengster..

emy zulaiha said...

cite mcm nie best! confirm tak tido.hehe :P

Nisa Greennnpanda said...

errmm..
dh lame xgi tgk movie, hehe.. ^_^