Last updated!

26 February 2012

Gambar Candid Pernikahan Lisa Surihani dan Yusry

Salam blogger dan salam sejahtera kat korang semua. Semua belog rasanya banyak menceritakan pasal pernikahan selebriti terkenal nie iaitu Lisa Surihani dan juga Yusry KRU. So apit jugak tak terkecuali lah nak share gambar-gambar sekitar majlis pernikahan pasangan ini. Gambar pernikahan ini diambil secara candid dan ia sangat2 menarik! Gambar dikreditkan kepada BlissCandid


hmm tue ja kot nak share ngan korang semua. Series memang cantik kot gambar-gambar candid Pernikahan Yusry dengan Lisa Surihani nie. Bertuah lagi la kau si Yusry ooii.. Aku amanahkan kau untuk menjaga si Lisa Surihani.. Nasib baik la aku dah ada penggantinya iaitu si Neelofa. Nak tengok gambar neelofa masa zaman kanak-kanak? Jom tengok SINI

8 orang comel komen:

mizz shaa said...

cyan nya tat abg fizi........
xpa2...........cri org len plak

MiSz fiFiEyQa said...

lisa dah jadi suri di hati yusri...tak sabar nak tengok gambar dorang bersanding.. ;)

poohrist said...

ala hai cantik nye lisa surihani..

Syazwina Samsudin said...

walaupun yusry dah kahwin tapi aku tetap sokong kejayaannye, yusry jage lisa surihani baik-baik pease ;)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

nice nice nice :D

lots of nice pic

ahsfantasy24 said...

semoga berkekalan berpanjangan :)

cweet pinky said...

ecece ~ adew hati rupenyew , kui3

Nurul Ain Atikah said...

tak tahu nak komenape. haha.