10 January 2012

Rahsia Cepat Untuk Belajar Adobe Photoshop!


assalamualaikum dan salam blogger kat korang semua..hmm apit tak update blog lah hari nie kan..kurang sihat sikit lah wey hari nie..selsema plak hari nie..haaacchhuuuummmm!..oops! sory guys..terkena ke? hahaa..okay berbalik pada tajuk entry lah terus..ramai yang tanya apit..camna nak edit nie..camna nak edit tue..okay kat sini apit nak bagitaw lah k..apa yang apit buat tutorial photoshop kat blog nie just yang basic jer taw.. yang expert tue memang teringin nak buat, tapi kalo nak print screen tue memang malas bebnor lah den..opps! bukan kedekt ilmu..tapi paham2 lah kan..apit pown ada jugak keja lain kan..so tak sempat nak create tutorial yang panjang berjela-jela tue..makk aihh..mau tercabut jari tue..nak buat ringkasan tutorial, takot korang lak terlepas step..then xpaham..kan susah camtue kan..

so dengan ini apit nak bagitaw..korang boleh jer belajar kat DVD TOP SECRET PHOTOSHOP nie..semuanya diorang ajar..memang tema pon dari basic hingga ke expert..korang boleh belajar dari A sampai ke Z apa yang ada kat software Adobe Photoshop tue..memang tak rugi kalau guna DVD nie untuk belajar benda edit nie..korang memang suka edit pown kan..dulu apit ada kawan yang sangat pandai dalam Adobe Photoshop nie..mintak dia tolong ajarkan..memang jenoh mintak  tolong lah..ada saja alasannya..memang lah kan..diorang pown ada keja lain gak..so apit belajar kat internet..pown blur jugak..sebab kekdang tue ada yang diorang shortcut step..then kita yang noob nie, mana la nak paham kan..alahai, nama pown baru nak sentuh benda alah photoshop nie..then terjumpa DVD nie..so beli lah..ilmu nie, tak rugi pown kalo korang beli..beli, belajar, paham konsep then boleh explore sendiri lah..sebab kita dah paham sikit2 pasal icon2 dalam Adobe Photoshop..dulu sampai cari OPEN FILE pown tak jumpa taw..memang lawak lah bila ingat balik..tapi tue lah..kebenarannya..

RM50 TERMASUK PENGHANTARAN
SABAH SARAWAK RM55
TEMPAHAN BOLEH BUAT SI SINI
atau email : apit_afyz@yahoo.com
Detail DVD di SINI okay!

DVD nie kalo nak ikutkan harga originalnya dalam RM395 macam tue rasanya..korang pergilah cari kat kedai, ada tak DVD nie..memang sangat berguna untuk kita..kalo korang nak senang nak goyang kaki kat umah jer dapatkan DVD nie..korang boleh jer ORDER kat apit..apit jual dalam RM50 SAHAJA! memang murah dah..termasuk penghantaran sekali kat korang.. SABAH SARAWAK RM55 . Harga pos mahal lak skang ke sabah sarawak. sepatutnya DVD nie just ada 4 DISC saja..tapi takpa lah..apit kasi 1 EXTRA DISC free kat korang..tetap RM50 jugak! okay EXTRA nie akan ajar korang edit gambar potrait contohnya..apit tak ingat dah..tapi asanya lukis vector ada ajar..keseluruhannya, EXTRA tue ajar edit potrait lah..amai jugak DESIGNER yang dah beli kat apit DVD TOP SECRET nie..itu DESIGNER wey..diorang pown nak ilmu lagi banyak..inikan kita yang serba tahu nie kan.. alah apa lah sangat RM50 tue untuk ilmu seumur hidup kan..kalau beli Samsung GaLaxy Note, 2-3 tahun maybe dah osak dah..harga ribu2..choi! So kalau korang berminat nak berurusan dengan apit pasal DVD nie, boleh bincang di facebook apit di SINI atau korang boleh email apit di apit_afyz@yahoo.com.. so itu saja kot nak membebel..babai korang..babai!


24 orang komen:

LaLa mhdnor said...

Lala memg minat bab2 mengedit gambar ni...
tp skrg tgh save, hehehe

cerita best said...

apit klo pakjoe beli...software photo shop ada sekali x???sbb pakjoe xada sofware

Unknown said...

nk pree leh ...hehe

hazz death said...

bro apit, huhu.. mnta belanja ble x?.. T_T tgh pokai tp mo dvd ni.. XD hehe

Anonymous said...

apit! kite nak satu.

Nadia said...

pergh..sangat banyak..

cd ari tu xbuka2 lagi sebab sibuk..teruk kan??

p/s :: hehe...thanks..:)

Ahmad Sabree said...

nice ") nice ") like :) like :)

suzie rahman said...

wah mnarik..tp bz lor...

Rubikz Key said...

apit, ade jual lgi x?

Cheida_Mymee said...

ade lagi x kalau nk oder?

Busyra Takiyudin said...

dvd tu mmg ajar buat doodle ek?

Neijie said...

Bro apit..saya igt nak grab jugaklah..hurmm..apit ada tak
video sal buat minisite guna photoshop..atau video buat cover Ebook.:)

Aku pengembara said...

I like editing..

Ain Syahirah said...

Dalam CD ni, ada programmer Adobe photoshop jugak tak? Malas nak download kat internet. Tolong balas di chatbox blog saya ye..nurain-syahirah.blogspot.com

norfitri mustaffa said...

kalau nak buat tempahan dvd nie...software photoshop ad bg tak??malas lah nak download dri internt...tolong balas yup..

Ruyi Issabelle said...

boleh order lagi x CD ni?

Ruyi Issabelle said...

reply at cbox sy ea
http://syaissabelle-silentmelody.blogspot.com/

Unknown said...

asalamualaikum...etuza berminat nak tempah lah afizz! apa no akaun bank anda, saya oder satu ya. nanti alamatkan ke alamat saya nanti.
nanti bagi respon ke blog etuza ya.

ازوا رشيد said...

hee.. dh lme bli dh.. sudh diadaptasi kt header blog pun.. nice.. sgt snng nk bljr pki dvd tu.. thks apit.. br sehari oder dvdny dh smpei dh.. ;))

SuparMan SuaRez said...

Nanti Nak beli Gak..Kumpul Budget Luk..simpan utk saya satu erk..Hehe

Admin said...

kena menabung dulu kejap :)

Terbaru:
Domain Percuma untuk 1500 Follower !

Siti Sabariah Hashim said...

bile dapat biasiswa nanti insya Allah saya beli.. untuk pengetahuan apit, saya ditugaskan buat poster dan video dakwah but saya lack of skill.. bulan satu nanti insya Allah

Musyirah :) said...

saya nak order !!!!!!

Lyana said...

betul la.. dulu sy pon langsung tak pandai guna adobe ni. edit gambar guna software mcm picasa je..
banyak belajar editing dkt blog ni lah..mmg ade niat pun nak beli dvd tu..hiii