Last updated!

28 January 2012

Hadiah Giveway Duit Baharu Dari Sharinginfoz Dah Sampai

salam blogger kat korang dan salam sejahtera
korang ingat lagi tak Giveway yang apit join hari tue?
kan apit pemenang tempat ketiga dari Giveway Duit Baharu tue kan..
tempat ketiga hadiahnya wang baharu peringatan RM1 dan RM5..
so apit dah dapat dah hadiah apit tue..cepat betul sampainya..
serius cantik duit baru kali nie..korang dah tengok lom?
kalau korang belom tengok lagi, ha kat bawah nie ada..jom tengok!

rupanya yang dimakdushkan wang peringatan tue mcm buku..
cantik..ia dikeluarkan dari BANK NEGARA MALAYSIA..
eklusif jugak lah hadiah nie..teruja tol bila posmen datang hantar..
hahaha..terima kasih kepada sharinginfoz atas hadiah nie okay!
memang puas hati sangat2 walaupown tempat ketiga..peace..
kali pertama pegang duit baharu nie..bila nak pegang duit baru RM20 ye
okay korang..thanks sudi baca..babai..assalamualaikum..

6 orang comel komen:

EQieN said...

waahh cantik nyaa..untunglah dapatkan

Sharinginfoz said...

baguslah dah selamat sampai, anyway thanks again for joining

ummi_norseha said...

bestnye...
blh kongsi x...hi3

Asningtiyas Nasdja Putri said...

apit ! putri nak warna hijau tu yg ada RM5 tu boleh ? ^^ ;D

fieda said...

bestnya..

MaYa MustWany said...

hihihi masa tuh akak mas nak bayar duit kfc,tgk de duit syiling 20sen.dia pun baru perasan sdgkn dlm dompet sendiri.terus berebut tarik.hihihi