Last updated!

02 January 2012

Cover Remaja Januari 2012 Neelofa Wey....Piewiiitttt...

salam blogger dan salam sejahtera kat korang semua..
ewwwwww...neelofa wey..hahaha..gila lawa kot..
minat bebenor kat neelofa nie..bila kita nk kapel ntah..kah3..
tapi tue la neelofa..ko nie seksi sangat lah..cer cover2 sama meh..
saja ja nak buat entry camnie..bukak page remaja tadi..
ceh..si neelofa jadi cover Remaja la pulak..meletop ko skang ye..
memang patot pown ko jadi cover majalah2 hot tue..
ko kan cantik, menarik tertarik kebaboom kan..
eh eh korang..kalau nak tengok gambar apit ngn Neelofa kat SINI
hmm itu jer kot nak bagitaw kat korang..dah beli lom remaja nie?
ha tunggu apa lagi..pergi serbu kedai berdekatan anda..
babai korang..assalamualaikum..

7 orang comel komen:

Aziha Ismail said...

abg apit,abg apit minat sungguh kat neelofa...ish2..
ziha doakan abg apit dapat jumpa ngn neelofa tu satu hari nanti ye...hehhehe

miSs aMaL said...

neolofa memg cntik.jehles3.hahaa

hawiz said...

eee....hawiz minat lofaa!

Anonymous said...

Neelofa mmg cantik =) Tapi,lagi cantik kalau pakai tudung,kan? ;)

bella luna said...

malas nak komen, bace entry je la yek,. bdw, selamat tahun baru, semoga tahun ni lebih baik dr tahun2 lepas;)

Rozuan Ismail said...

neelofa mmg cntik.biaselah mek klate

MaYa MustWany said...

hihihi..peminat setia ni