Last updated!

20 February 2013

Stadium Sultan Mizan Runtuh Lagi

Assalamualaikum w.b.t

Dengar khabar Stadium Sultan Mizan runtuh lagi tadi. Tengah baikpulih pon boleh runtuh lagi ka? Kontraktor mana nie? Aishhh merisaukan ja. Lepas nie konfem penonton pon dah goyang nak masuk dah. Runtuh sokmo ja nie. Songlap duit beli barang banyak sangat ni sebab tue material yang sepatutnya beli, g beli yang lagi murah dan tak kualiti. Aku nak komen panjang2 pon tak boleh. Satgi kena saman plak. Apa-apa pon, sila jangan nampak duit sangat. :-p


P/S : Masuk berita tak? Aku tak bukak TV lagi hari nie. 


11 orang comel komen:

AinNadhirah said...

uat malu rakyat terengganu je...
Hehehehe

Khairun Neiysa said...

ish3 aultramen punya kerja la ni .. ha . lepasni aku re-edit masukkan superman suruh tolong. hahahahha

ciksengeh :D said...

mcm ne lah nak meyakinkan org p sana lg kalau asyik nak runtuh je ..

trah zain said...

uish,, cane leh runtuh lagi ni? engineer mana ni, amik kelas ethics x ni?

p/s:
sem ni amik subjek ethics..haha

Nurul Aini said...

Runtuh lagi..aduhai. Sukatan tak betul, ukur bahan terlebih, bahan tak berkualiti lah tu..opss. itu sebab jadi macam tu. Bahayakan keselamatan orang, dah 3 orang cedera.

Remy hazza said...

patut ler...ultraman penyebabnya.....

Nadia Johari said...

ultramn dtg mlaysia

nur emilya said...

Adehh, ni salah sape ni.

Mieza Jhaa K said...

Dunia kontraktor penuh dgn rasuah.. nasib korang la

Aien Syahierah ♥ said...

haiyaa.thun nih thun melawat terengganu so don't make me feel so shame.Please!

3no gr33ny said...

makan duit haram la ni