23 February 2013

Gambar Iklan Colgate. Cuba Cari Apa Yang Pelik?

Assalamualaikum w.b.t


P/S : Iklan colgate yang disengajakan. Tapi ada kepelikan kat gambar. Cer cari. Hahahaha.


29 orang comel komen:

Unknown said...

oh...yg terlekat kat gigi tu ye.... sebab tu lah kena pakai colgate floss

Ismah Atikah said...

TANGAN! heheheh. takut takut :p

fiz said...

Hahahaha....

Student Kecik said...

kenapa dekat gigi lelaki tu ada something ekk? ehh ye ke..

Farah Waheda Wahid said...

gigi orang2 lelaki tu ada stain/kotor/berlubang kot?

Unknown said...

Lelaki tue seblm prmpn tue selepas kot.... Saja nk tunjuk perbezaan gg diorg.. Heheh

Unknown said...

gambar kedua jari perempuan tu lebih.
gambar ketiga tgn lelaki tu peluk bahu dia.
hahaha

Emmalliee_Galaxy said...

maybe tngn orang yang gmba last tuh !
gigi tuh biase jew.. cume kat celah gigi.. tngn tuh tbe2 ade pelik ! HAHA

Emas Putih said...

gambar kat bawah sekali. tgn org tu hahahahaha

Nadia Johari said...

gigi org lelaki tu terselit mknn atau ape..haha

Faeytynn Zayn said...

ada cili kat gigi :D haha

Syuhada Nasya said...

haaa.. gigi hitamm hahha

Unknown said...

hmm..still tk faham..:/..ape y pelik.

Anonymous said...

still tk dpt..ape y pelik~:/

Unknown said...

gambo no 3 tu tangan sape tertinggal kat atas bahu dia tu? hoohohoh...

inDEEgo said...

gigi lelaki tu ke?

Unknown said...

memg pelik gigi lelaki....hhaa

ZaridaIshak said...

banyak sangat perkara pelik kat dunia sekarang ni.... entahlah nampak macam sengaja...

Unknown said...

Gambar no 3 tu..tangan siapa pulak?

Unknown said...

Hohoh gigi lelaki tu kan :D

Arra Ahmad said...

gigi ppuan tu je lawa.:P

hasnie adda said...

tangan sapa gambar yang last tuu . haha

Unknown said...

dkat gigi si lelaki . haha. cabai mungkin :D

Unknown said...

yg gmbr ptama xda telinga
gmbr kdua jari dia lebih
gmbr ketiga tangan pompuan tu dua2 kebawah,,

ejulz said...

haaaaha.. lepas ni nak boikot colgate laa.. hehe..

Syazwani Zunidan said...

Hahaha . Semua gambar ada pelik pada gigi .
Gambr pertama : Tak ada telinga
Gambr kedua : Perempuan trlebih jari :D
Gambar ketiga : Siapa punya tangan belkang bahu laki tu ? Hahhaa ..

Nur Nainis said...

Hehehe..banyak sangat peliknya..gigi..tangan, jari terlebih.

Unknown said...

OKU ke yang jadi model tu heheh. Lain macam je.............

Ciktie said...

aha la...kat gigi model lelaki tu ada something