Last updated!

23 February 2013

Gambar Iklan Colgate. Cuba Cari Apa Yang Pelik?

Assalamualaikum w.b.t


P/S : Iklan colgate yang disengajakan. Tapi ada kepelikan kat gambar. Cer cari. Hahahaha.


29 orang comel komen:

Remy hazza said...

oh...yg terlekat kat gigi tu ye.... sebab tu lah kena pakai colgate floss

Ismah Atikah said...

TANGAN! heheheh. takut takut :p

Abdul Hafizuddin Abdul Hashim said...

Hahahaha....

♥ Anis said...

kenapa dekat gigi lelaki tu ada something ekk? ehh ye ke..

Farah Waheda Wahid said...

gigi orang2 lelaki tu ada stain/kotor/berlubang kot?

yana aina said...

Lelaki tue seblm prmpn tue selepas kot.... Saja nk tunjuk perbezaan gg diorg.. Heheh

Hanida Moss said...

gambar kedua jari perempuan tu lebih.
gambar ketiga tgn lelaki tu peluk bahu dia.
hahaha

Rienna MishCandy! said...

maybe tngn orang yang gmba last tuh !
gigi tuh biase jew.. cume kat celah gigi.. tngn tuh tbe2 ade pelik ! HAHA

Emas Putih said...

gambar kat bawah sekali. tgn org tu hahahahaha

Nadia Johari said...

gigi org lelaki tu terselit mknn atau ape..haha

Faeytynn Zayn said...

ada cili kat gigi :D haha

Syuhada Nasya said...

haaa.. gigi hitamm hahha

ummi suraya said...

hmm..still tk faham..:/..ape y pelik.

Anonymous said...

still tk dpt..ape y pelik~:/

PEN TAK BERTUDUNG said...

gambo no 3 tu tangan sape tertinggal kat atas bahu dia tu? hoohohoh...

Nur Danny said...

gigi lelaki tu ke?

Fendy said...

memg pelik gigi lelaki....hhaa

yang baik Ishak said...

banyak sangat perkara pelik kat dunia sekarang ni.... entahlah nampak macam sengaja...

Mieza Jhaa K said...

Gambar no 3 tu..tangan siapa pulak?

Nur Amalina Maisarah said...

Hohoh gigi lelaki tu kan :D

Arra Ahmad said...

gigi ppuan tu je lawa.:P

hasnie adda said...

tangan sapa gambar yang last tuu . haha

azs yana said...

dkat gigi si lelaki . haha. cabai mungkin :D

Lyeen De Syifa said...

yg gmbr ptama xda telinga
gmbr kdua jari dia lebih
gmbr ketiga tangan pompuan tu dua2 kebawah,,

ejulz said...

haaaaha.. lepas ni nak boikot colgate laa.. hehe..

wanie said...

Hahaha . Semua gambar ada pelik pada gigi .
Gambr pertama : Tak ada telinga
Gambr kedua : Perempuan trlebih jari :D
Gambar ketiga : Siapa punya tangan belkang bahu laki tu ? Hahhaa ..

Nurul Aini said...

Hehehe..banyak sangat peliknya..gigi..tangan, jari terlebih.

Nur Irdina said...

OKU ke yang jadi model tu heheh. Lain macam je.............

Ct Noraishah said...

aha la...kat gigi model lelaki tu ada something