Last updated!

07 February 2013

Dia Repair Komputer Pakai Kaki Jer

Assalamualaikum w.b.t

Pelik bebenar entry aku kali nie. Aku kagum gila ngan lelaki nie. Seorang OKU. Boleh baiki komputer guna kaki ja. Respect der. Memang boleh dijadikan motivasi lah pada yang cukup kudrat tue. Jangan taw nak senang jer. Semua xnak berusaha. Ingatlah, dimana ada kemahuan, di situ ada jalan. Yang penting kena lah berusaha. Jangan la cepat sangat nak berputus asa. Ingat sikit, kita sebagai seorang Islam, kalau kita banyak mendapat ujian dalam hidup, itu maknanya ALLAH S.W.T sangat menyayangi kita. DIA ingin menguji sejauh mana hambanya dapat bersabar dalam menempuh ujian dari-Nya. 


P/S : Usaha itu tangga kejayaan.

15 orang comel komen:

Siti Anirah Azuri said...

wah memang terbaik... suka org yang berusaha macam ni.. :)

http://anirahazuri.blogspot.com/2013/02/blogger-belia-blogger-cool.html

Tok Puteh said...

yang repair pakai tangan ni pun tak boleh... apatah lagi kaki...

setiap manusia ada kelebihannya :)

3no gr33ny said...

kekuatan motor halus pada kakinya sangat hebat!!

Lelaki Ini said...

KDG2 KEKURANGAN BOLEH JADI SATU KELEBIHAN...

AienSyahierahDotDot said...

Subhanallah.Kagumyaa

Cik Fie said...

pergh !! lelaki ni hebat ! subhanallah :")

dEdEQ dE wIshEs said...

MEMANG TERBAIKKKKK LA . RESPERT DERR

Nyamuk Terbang said...

lagi hebat dari kita yang sempurna :')

MK Syahir said...

Subhanallah

Nadia Johari said...

hidup mesti diteruskan..klo msih mampu..trus berusha dan jgn putus asa

Remy hazza said...

kekurangan bukan halangan utk hidup.... anugerah tuhan yg terbaik utknya.....

Solehah Shamsuddin said...

Subhanallah. Memang kagum dengan lelaki ini. Tapi rasa teruja sebab dia taip mesej guna kaki. Dahla hp touch pulak tu. Camne dia buat ni. Hebat!

baby comel said...

kita yg sempurna pun belum tentu mampu buat kan..

Budak Kampung said...

subahanallah...

Mimie Najib said...

ya allah..walaupun dia ada kekurangan dari segi fizikal, tapi allah beri kelebihan yang lain..