08 February 2013

Tempahan 100 Kotak Business Card Dari Blogger Langkawi

Assalamualaikum w.b.t

Tempahan business card dari blogger langkawi dah siap. 2kotak? 5 kotak? 10 kotak? 30 kotak? Dia order 100 KOTAK! Terkejut aku dengaq. Hahahaha. Tapi blogger nie memang rapat ngan aku. Alaa dah banyak kali aku buat entry pasal blogger nie. Tak lain tak bukan blogger BangChik. Aku dulu p langkawi, pernah jumpa blogger ni di sana. Siap belanja aku makan dan hotel lagi. Memang baik gila blogger nie. Entry aku jumpa BangChik ada kat SINI

So design yang yang aku buat nie ada 2 side. Depan dan belakang. Dan yang paling menarik, kad ini adalah Spot UV. Apa itu Spot UV? Spot UV tu macam design tulisan tu akan berkilat dan seolah-olah timbul. Haa itu lah material yang blogger nie nak kat business card dia. Tengok di bawah nie.


Memang agak lama jugak lah nak siap print 100 kotak nie. Hampir seminggu jugak baru siap. Aku baru ja p amik tadi di kedai prnt. Alhamdulillah. Kad lawa. Spot UV pon lawa. Memang kemas depa print. Tulisan pon jelas. Kad keras. Matt Lamintaion okay. Tak sia-sia aku design. Sebab apa blogger nie berani buat 100 kotak? Sebab design dia suka. Dan semestinya harga aku lagi murah dari kat luar. Banyak yang mintak quatation di email dan facebook, terkejut dengan harga aku letak sebab murah. Alhamdulillah. Murah + Quality A + Free Design. memang puas hati. Insyaallah. :-)


Sapa-sapa nak ke langkawi dan nak dapatkan pakej-pakej yang murah, boleh terus contact BangChik. Blog dia boleh terus tengok --> http://holidayssweet.blogspot.com . Perkhidmatan dia aku dah rasa. Memang puas hati. Area Langkawi memang dia pegang. Dari hampa sampai ja kat Jety tu, terus dia leh jemput hampa, tawarkan kereta sewa dari kancil sampai la kereta elit. Semua ada. Chalet, Homestay, Hotel, motel semua. Pakej apa yang hampa nak, beres belako. Makanan mana sedap2, semua depa akan inform. So dun wory lah kalau nak bercuti ke sana. :-)

Untuk membuat Tempahan dan order Bisnes Kad Murah, boleh menghubungi facebook --> TEKAN untuk mendapatkan quatation harga. Atau boleh Whatsapp : 0135971979 


15 orang komen:

bcrlangkawi said...

Thanks bro... memang terbaiklah fizgrahic nie...

nnt kad tu aku p ambik ok...tengah busy raya cina xdak nakbercuti lagi...

admin said...

memang murah dari yang lain. :D

sHaRiNa eLyaNa said...

bah bestnya nnt nak honeymoon kat sna..xkhwn lg hahah

Dingdang said...

bznya Apitt... :)

SITI said...

wah makin meningkat rezeki.. alhamdulillah :) tahniah abg apit

Unknown said...

untuk bisness bang chik....alhamdulillah...rezeki utk fizz....

Emas Putih said...

hoho banyak gila.

Afiq deLover said...

rezeki x dijangka :)

Unknown said...

good2 semoga sentiasa murah rezeki bro

Nadia Johari said...

reziki mebuak2..hehe..

Nyamuk Terbang said...

pergh apit makin kuat berbisnes nie..bagus2

Unknown said...

cantik! semoga rezeki bertambah selalu =)

Syamimi Saad said...

banyak nya dapat tempahan.. rezeki melimpah ruah buat fiz.. :)

Anonymous said...

Allhamdullilah..

yups,mas g langkawi hari tuh, sewa kereta dari dia..mas sggest kat abg long mas..mas dapat tahu by blog fizi.anyway thanks a lot :)

★Nurul Nadhirah Norsalim★ said...

tahniah2 !! :)