16 January 2013

Saya Tak Sangka Listen Listen Listen Meletop Sekarang

Assalamualaikum w.b.t

Oh yeahh babeh. Nampaknya ada respon dari mahasiswa a.k.a heroin dari fenomena Listen Listen Listen yang aku buat entry tue kemarin dulu. Di ruangan maya sangat hebat dengan Listen Listen Listen nie. Dasyat betul penangan si kak pah kita tue. Eh kita plak. Bukan aku, hampa ja. Karut pah tue. Ada ka patut tanya soklan lain, dijawab pula pasal ayam dan kucing. Hahahahaha. 

Video di bawah adalah dimana saudari Bawani KS ditemuramah oleh siapa ntah. Hahahah. Memang dasyat lah heroin kita nie. Memang patot pon lawan. Depa jangan ingat suara mahasiswa boleh disekat. Pergi mampos la semua tue. Berani kerana benar. Bangun anak muda!!!! Kalau tak benar, sila bagi hujah-hujah yang berpadanan dengan soalan yang dituju. Bukan mengaitkan pasal ayam, itik, lembu dan katak. Perumpaan yang langsung tak menjawab soklan dan bukan standard Degree yang menjawab. 


Nampak tak perempuan tudung labuh tepi tue? Tue senior blogger nie --> TEKAN. Suami beliau lah yang merakamkan temuramah nie. :-)

Haahaha saudari Bawani mengatakan yang dia pon tak sangka yang video tue sangat meletop sekarang nie di alam maya walaupon TV3 takkan siarkan benda nie. Hahahaha. Media masa takut weyyyyyy! Amboi cik Bawani kita pakai baju Hijau ye. Yeahhh ku lihat hijau. Hihihihi. Tahniah pada seorang anak muda mahasiswa yang berani untuk memberikan pendapat dan pandangan serta idea yang patut di ketengahkan. At least dia berani berikan pandangan dia. Dalam dewan tue ntah paham ntah tidak. ku tak nampak yang depa paham apa yang dibincangkan dalam tue. Semuanya macam ikan jaws tepuk tangan. 

Pedulikan itu semua. Hahahaha. Habes lah kau Sharifah Zohra Jabeen, hang nak kuaq umah pon susah nie. Kena perli Listen Listen Listen sokmo kat luaq. Tue lah. Bila bercakap jangan la sombong sangat. Dan lagi satu, moga hang mendapat petunjuk untuk menjadi seistimewa ISLAM. Aku pon doa untuk kita semua juga k. Sedikit malu yang dia mengaku islam tapi 7 ciri wanita islam langsung xdak dalam diri Sharifah Zohra Jabeen. Sory to say. Sama-sama lah kita menuju ke jalan yang benar termasuk dengan aku. NOW! Mat Luthfi pula buat parody pasal Listen Listen Listen nie.


P/S : Listen! Listen! Listen!

13 orang komen:

admin said...

haha, listen!!!

Geng Borak said...

alahai kak pah... hik3

Flavnesz said...

lagu parody untuk fenomena listen pun ade.. try apit tngok.. mmg kena habis la... http://youtu.be/2j1NqijFW4o

Lady ★ Hanna said...

da bosan dah dgr listen. listen. listen nie ;) adoii

nad said...

Terbaekkk...!
=)

Kekzamanis said...

Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen.. Listen..

Krohhhhhhhhssss~~~ Heeee.. ^_~

HL. BLogsPot said...

mesti dia tengah serabut skrg kan... bukak fb, org dok kutuk2 dia.. buka tu buka ni... almostly kutuk sal dia..(*_*)

Nadia Johari said...

layan parody lg best..hehe..ooh matlufti

Unknown said...

dah jadi fenomena pulak listen nie.....

Unknown said...

tgk twitter dia.. dia masih lg menggunakan perkataan haiwan binatang smua.. then dia bangga pulak sbb dia da femes dlm masa satu minggu.. siap hantam AC mizal lg.. dia kata AC mizal lmbat nak femes.. dia seminggu jer.. dgn bangga dia kata macam2.. hahahha

Unknown said...

Allahuakbar Mat Luthfi oii....awat laa chek buat lawak cmni....sakit perut chek dok gelak kuat depan pc chek...seb bek bos x mai tumpang skaki payung kalo x chek yg kena payung..walaweh! terbaek lah Luthfi!!

Azza Afdzal said...

memang dh famous dah listen3x ney sebab my boss nak ckp pun dok mula ngan ayat tu dulu hahaha...eee lempang krg hahaha

Unknown said...

ikan apa paling banyak masalah.. hahaha