Baca Entry Latest Nie Jugak!

05 January 2013

Keranda Dengan Sistem Audio

Assalamualaikum w.b.t

Lagi satu omputih duk buat gila. Pernah hampa berangan nak dengaq lagu selepas mati? Hahahaha. Macam-macam omputih nie buat. Nie ada satu ciptaan yang depa buat iaitu CataCoffin. CataCoffin nie sebuah keranda yang mempunyai sistem audionya tersendiri dari sweden. Dengan hanya USD 35000 (RM 107 800) anda boleh mendapatkan sistem audio CataCoffin yang terdiri dari keranda dengan speaker 2.1 dan batu nisan dengan skrin sesentuh LCD. Batu nisan akan dilengkapi sistem internet dan cakera keras yang menempatkan playlist lagu yang boleh dipilih untuk dimainkan di dalam keranda. Kerana ianya sentiasa di atas talian rakan hampa yang boleh memilih lagu yang boleh hampa dengar di liang lahad. Hahahahahaha.


P/S : Takda keja Mat Saleh nie. Selalu buat benda sia-sia. Aku rasa tak sempat depa nak bukak lagu Linkin Park, Malaikat Mungkar dan Nangkir terus datang menyoal. Hahahaha.


23 orang comel komen:

Mohd Zuhri said...

perghh ..!

Nurul Farahizzati said...

bengong la dorg ni.. =.='''

AienSyahierahDotDot said...

mcm mcm..hahaha..ngek btul diorng.. Mati nanti tkde dah dngr lagu,go to the hell. :P

Remy hazza said...

nampak sangat kerja bodoh...terlebih ilmu dieorg nie.....

Cik Zai said...

hahahaha....tak faham tak faham ^_^

sa mic said...

hahaha ada kebaikan dia jugak kalau diorang pasang ayat yassin ke hape kan, tenang lah jugak nanti di sana ketika tunggu giliran . Kehkeh

Azhafizah Md Nor said...

sengal jugak dorang ni..haishh

misz aisya said...

hahha ntah hape2. mcm xde bnde laen nak cipta. yg hidup psg lagu JLo, tp yg mati duk meraung kne seksa kubur.

Solehah Shamsuddin said...

mle2 sy bce ni sy terus gelak. hahaha lawaknya :D

Nadia Johari said...

pemikiran diaorng kan dh mereng..hahaa..seng2 diaorng wat tmpt tdo je..xyh gune katil..pastu klo mati..trus dh de kernda..hahaa

cci said...

hahaha.. gilor btul dorang tu..

★ Nurul Nadhirah Norsalim ★ said...

peliknya depa tue :)

Anonymous said...

Terbaik lah....
habis ini tak risau dah dalam kubur.. kalau sunyi boleh dengar lagu hehehe...

Syarafi[skyforce331] said...

memang menari2 laa mayat dalam tuh:D

deno said...

hamboi peliknya!

fatin amalina husna said...

haha..sakan depa nih..
mcm tu pon ada ka..

Miarh said...

satu lagi benda yang x masuk akal yang omputih nak bwt . . . pergghhhhh!!!!

Leeza dayasari [santai leeza] said...

isyh isyh... ada yang gali kubur nk amek benda2 canggih tu.

Nasuha said...

Tak tau nk kata apa.

اسمي نور هذيقه said...

seriously nonsense! budak kecik yang 6 tahun tu pon tahu kalau dah meninggal mcm mana.

MaYa MustWany said...

hihi mengong2 je org barat ni

Asmieza As said...

LOL sumpah lawak gila. nth apa2 ja depa ni

Nurul Ain Atikah said...

terokk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...