Baca Entry Latest Nie Jugak!

16 January 2013

Datuk Sosilawati Lawiya Masih Hidup?

Seorang bekas pekerja mengaku ada melihat seorang wanita berambut pendek mirip jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya di sebuah restoran di Tanjung Sepat, Banting, selepas lapan hari wanita itu dipercayai dibunuh. R Kathavarayan berkata, perkara itu dimaklumlan oleh N Pathmanabhan kepadanya selepas bekas majikan itu selesai sesi perjumpaan bersama beberapa rakannya pada petang 7 September 2010.
“Saya tanya kepada Pathma mengenai wanita yang saya lihat di restoran itu dan Pathma beritahu perempuan berambut pendek itu adalah wanita yang sama pernah datang ke ladang tempoh hari,” katanya.

Kathavarayan berkata dia melihat kelibat wanita berkenaan bersama seorang lelaki setelah mereka beredar dari tempat tersebut.
“Saya lihat wanita itu bersama seorang lelaki dan kedua-duanya beredar dari restoran itu dengan menaiki sebuah kereta seperti Jeep,” katanya.
Ketika merujuk pada gambar Sosilawati, Kathavarayan berkata wanita itu yang dilihatnya di restoran berkenaan.
“Namun rambut wanita itu telah dipotong pendek. Saya juga tidak pasti sama ada rambut dia diwarnakan atau tidak. Pakaian dia seperti biasa tidak memakai kot manakala lelaki yang menemaninya memakai kemeja lengan panjang,” katanya.
P/S : Hidup la pulak. Siapa la dalang semua nie. Depa duk men cak-cak la pulakkkk. 

19 orang comel komen:

yangbaik said...

ala-ala misteri nusantara pulak... pandai jer nak buat helah

Anna ComeY (^_^) said...

misteri2.... :)

Aina Mansor said...

Jeng jeng jeng! Siapakah manusia berkenaan? :p

MisS BubBLe said...

aish...seram lak jadinya, Biar betul........

careno said...

pulak dahhh... mcm2 aihh...

Cheida_Mymee said...

mcm2... agaknya nk cliam insurans kot wat lagu ni huahuahuahuaaa

khairul hassan said...

pelik ni

Pn.bayu said...

ni kes nak ngelat la ni... nak panjangkan cerita la kononya...hadoiii...

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

la..hidup lg ke atau kembar seiras..hehe

aien hermionie said...

hehe.. duk main cak2 pulak..

Athir Unnie said...

betul ke ni? tapi mcm ada iras la,,

Remy hazza said...

pelik pulak rasanya......

Nadia Johari said...

pelnduk dua serupa kot..

Mas Zull said...

assalamualaikum fiz..yer ke ni??

[PCL] said...

sy org Banting...heee jgn bikin panas seram dan sejuk ea...

aqmalazmi said...

ayokkk ! hahaha

Anonymous said...

Lidah koling kan berbelit2..ha3

EdoHayra said...

dh mcm siri X-files

Azza Afdzal said...

pelanduk serupa la tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...