11 June 2012

Awesome Giveaway Yang Betul-Betul Gempak!

JOIN GIVEWAY DI SINI
Haloooo..! Nak ajak korang semua join Giveaway Awesome nie jap. Tuan punya penganjur nie mesti lah saudari Shida. Hihihi. Tengok design banner Giveaway pown dah boleh agak. Apa yang menariknya pasal Giveway nie sebab apit salah satu sponsor untuk Giveway nie. Hihihi. Apa yang apit sponsor? Mesti lah doodle. Peace. Kalau rasa nak doodle free tue, boleh la join wey. Bukan 1, bukan 2 tapi 3 doodle taw untuk 3 pemenang. Dan ramai lagi sponsor2 yang hebat2.

Lyssasecret.com jugak tak ketinggalan nak jadi senarai sponsor Giveaway nie. Bukan senang taw adik LyssaFaizureen kita nie nak jadi sponsor. Amat bertuah sekali lah kalau ada yang memenangi hadiah dari Lyssasecret nie kan. Aishh. Macam nak join jugak jer rasa. Hihihi. Kalau nak tengok senarai hadiah-hadiah korang tengok SINI okay. Memang banyak gila kot hadiah2 Giveway nie. Terkezut gak. Senarai para sponsor kat SINI. Like lah Fanpage mereka semua. :-)

Rugi sapa yang tak join. Memang ramai sangat blogger2 dan onlineshop yang turut serta memeriahkan Giveway kali nie. Jom kita serbu dan join ramai2. Semuanya di hujung jari korang. Join dan tunggu lah result pemenang. Mana lah tahu ada rezeki dapat sedikit hadiah kan. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan doodle khas dari apit. Peace. Free of Charge. Hanya untuk peserta Giveway ini sahaja. Peace.
JOIN GIVEWAY DI --> SINI
p/s : Memang susah apit nak sponsor Giveway, tapi kali nie, memang awesome.

3 orang komen:

Unknown said...

wow
nak gak

diari farisha said...

JEMPUT JOIN SEGMEN GA FARISHA : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/06/blogger-ada-facebook-tolong-like.html

Shida Radzuan said...

join jgn tak join..ramai2 lg best ^_^