Last updated!

07 June 2012

Freebies Doodle Freehair Cun Melecun



Assalamualaikum w.b.t

Hyep korang. Korang yang terlepas segmen apit yang Part 1 dan Part 2 yang lepas tue, korang jangan bersedih lak. Takper, hari nie baik hati sikit. Apit ada buat doodle tue untuk dijadikan freebies ja. So korang boleh la amik warna yang korang suka. Sory lah kalau warna2 nie korang tak suka ye. Nasib korang lah ye. Ini ye yang termampu buat. Chewahh. Peace. tengok SINI jugak okay.

 Lepas korang amik tue, korang kena tengok SINI pulak okay. Thanks ye korang. Nantikan doodle khas Euro 2012 ye besok. Insyaallah akan publish besok. Peace. Go SPAIN go. Peace.

14 orang comel komen:

Aien_Aen said...

Viva Espana..
Ehh tetibe..heheh

Dysha.Pinkstudio◕‿◕✿ said...

apit buat bju ada corak2 bunga msti lg cun melecun tau

cik tenggiling said...

comelnya.. pndai awk buat doodle ni ekh..

CikMunBlogger said...

abang idola kita buat doodle comel seh . lepas nie buat doodle muka kita pulak . muahahaha :D

shida'R said...

ehemm..abg idola saya..cunn sehhh doodle yg baju wane wanie tu.. ^_^

Cioccolato World said...

comel comel diya rembat satu... diedit jadikan header 2nd diya nanti :) thanks apit

jemput jengah
http://cioccolatoworld.blogspot.com/2012/06/thanks-hafizzi.html

Az Meeda said...

Thanks apit.. dapat doodle comel :)

Nadieya said...

nak gambar kartun tgh makan chipsmore bole?? heheh

CaDLyNN said...

comel!!

Eira Deainriaa said...

waah ! cun nye doodle apit ^,,^

Farra said...

nak amik satu yee.. ini style !

syalyn said...

amik satu yer? comeii2 freebies dy ! ;D

Nur Afikah Shuhaimi said...

nak , thanks
:)

abe amir said...

memang cun!