Baca Entry Latest Nie Jugak!

25 June 2012

Jadual Perlawanan Separuh Akhir Euro 2012 Waktu Malaysia

Akhirnya jadual semi final Euro 2012 sudah tercatat. Pasukan pilihan aku kini berada di peringkat separuh akhir EURO bagi tahun 2012. Sempoi lah. Spain akan bertemu pasukan Portugal bagi separuh masa yang pertama. Nampaknya pasukan spain kena menyekat kemaraan dan keangkuhan CR yang berjersey 7 dari menyumbat gol ke gawang pasukan SPAIN. Alaahh..setakat CR tue, apa lah sangat kan. Mudah ja SPAIN nak jaga. Tengok sini ---> http://bit.ly/L10a6e Hahahaha. Jadual Perlawanan Separuh Akhir Euro 2012 Waktu Malaysia | Jadual Siaran Separuh Akhir Euro 2012 di Malaysia.


Bagi perlawanan Separuh Akhir Kedua, German menentang Italy. Permainan kedua2 team nie sangat kuat. Pada perlawanan England lawan Italy, memang Italy layak menempah tiket ke peringkat separuh akhir. Memang Italy control game. Tengok jer sini--> http://bit.ly/L10a6e Akhirnya England terpaksa menerima kekalahan penalti 4-2 dari Italy. Kecewa nampaknya Gerrard ngan Rooney. Hahaha. Yang penting aku sokong Italy pada awal pagi tue. Tahniah Italy. Bertemu la hampa ngan German. Hihihi. Spain taw dah menempah tiket ke Final. Harap2 lah. Hihihi. 



5 orang comel komen:

Aien_Aen said...

Saya harap SPAIN denga Jerman ke final..
Dan semoga Spain juara..Yeahh saya sokong Torres !!

steffany daph said...

sya pun sokong SPAIN juga :D kekekke. hope dia org menang.

babycomel said...

go go go Azzuri!! depa best ;)

ealha said...

Saya sokong Jerman juara Euro

farhan said...

spain nak menang lagi..tak mungkin..kali ni jerman menang.jerman akan balas dendam pada spain.sokong jerman terutama pemain paling aku minat Bastian Schweinsteiger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...