Last updated!

08 June 2012

Jadual Perlawanan Euro 2012 Waktu Malaysia



Assalamualaikum w.b.t 

Jadual Perlawanan EURO 2012 Waktu Malaysia. Siaran langsung setiap perlawanan Euro 2012 akan disiarkan secara live streaming di Astro Arena dan juga RTM3. Jangan lupa untuk saksikan perlawanan yang gemilang ini ni depan kaca televisyen anda. Berikut adalah jadual tarikh dan masa siaran langsung Euro 2012 mengikut kumpulan.
Lihat --> http://bit.ly/KT6UTt
Lihat --> http://bit.ly/KT6UTt
Lihat --> http://bit.ly/KT6UTt
Lihat --> http://bit.ly/KT6UTt

11 orang comel komen:

apabilajarimenaipkata said...

Wahhh owsem gila doodles ni apit :)

mirraperri said...

yesss....!! xsabar nk tengok..semangat bola baru brmula ni (:

SuparMan SuaRez said...

Waaahh cantik....Minta Izin Nak Ambil ye Encik Apit..huhu

AmirahSyafiqah ♥ said...

tak sabar nak tengok bola !! :D

Hafizzi Aziz said...

@apabilajarimenaipkata Thanks!

Hafizzi Aziz said...

@mirraperri sokong mana? hihi.

Hafizzi Aziz said...

@SuparMan SuaRez Silakan bro.

Hafizzi Aziz said...

@AmirahSyafiqah ♥ sabar2. hihi.

Aien_Aen said...

Semua larut2 malam..
Dah la sekolah..
Mane katenye berkorban tengok SPAIN dgn Jerman jew lah..

Solehah Shamsuddin said...

Apit,sy xtau nak cakap pe.sume doodle ni sgtla comey.rasa nak rembat je sumenye.hebatla Apit ni dapat lukis doodle kreatif camni.jeles2 ^_^

p/s:Apit belajar wat doodle ni dari mane ye?kongsi rahsia Apit leh x...

Fara Tasya said...

x suke, x suke......

x suke kalau ader perlawanan bola camne. bosannn.... takleh nak buat apa, tv asyik kene rembat jer. kan best kalau kat rumah tu boleh ader tv sorang satu